منتدى جامعه جنوب الوادى بقنا


عزيزى الزائر انت الان موجود بمنتدى جامعه جنوب الوادى بقنا,

نرجو منك الاشتراك , لكى تستفيد بخدمات المنتدى.
ملوحظه:لو سمحت بعد الاشتراك اذهب الى اميلك لتفعيل عضويتك
حتى تسطيع الاستفاده الكامله.......

منتدى جامعه جنوب الوادى بقنا


 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 حمله احنا بنات وبس

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
جاسمين
عضو فضى
عضو فضى


انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 326
العمر : 24
دعاء المنتدى : لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
تاريخ التسجيل : 25/01/2010
نقاط : 15275

مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الأحد فبراير 21, 2010 6:06 pm

hatem36 كتب:
يا جماعة متكبروش الموضوع كل واحد وليه وجههة نظريته وخلاص ع كده يعنى وكل واحد وليه مبادئة ومن حقه انه يتمسك بيه ودى طبعا حاجة كويسة مش موجودة فى الزمن ده الا نادرا
يعنى من الاخر كل واحد ينام ع الجنب اللى يريحة
تمــــــــــــــــــــــام كده يا جدعان
ردك جميل ميرسي لمرورك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جاسمين
عضو فضى
عضو فضى


انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 326
العمر : 24
دعاء المنتدى : لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
تاريخ التسجيل : 25/01/2010
نقاط : 15275

مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الأحد فبراير 21, 2010 6:15 pm

يا جماعة انتوا حولتوه لموضوع شخصي كل الحكايه اني لقيت ظاهرة منتشرة وحبيت اخد رأيكم فيها وضربت مثال وبس مكنتش اقصد حاجة بس علي العموم ارائكم انا بحاول اعمل بيها وعلي فكرة انا رفضت اكلم ولد في المنتدي وقالي انتي كبرتي في نظري
وجربت اعمل برأيكم وهو اتكلم في في حدود وفعلا واحد كلمني وقبلت بس خرج عن الحدود وبعتلي ايميله ورقم موبايله مع اني متكلمتش معاه في اي حاجة خالص ود اثبتلي ان انا صح عشان كده انا فرحانة اوي وعايزة اراء كتير عشان ارائكم بتديني ثقة في نفسي
ميرسي ليكم قوي وافتكروا المثل اللي بيقول
لولا اختلاف الاذواق لا بارت السلع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hatem36
مشرف قسم المدرج العام
مشرف قسم المدرج العام
avatar

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 845
العمر : 28
الموقع : http://www.arlawfirm.com/default.asp
دعاء المنتدى : اللهم كن معنا ولا تكن علينا
تاريخ التسجيل : 06/07/2009
نقاط : 17122

مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الإثنين فبراير 22, 2010 4:40 am

اقتباس :
يا جماعة انتوا حولتوه لموضوع شخصي كل الحكايه اني لقيت ظاهرة منتشرة وحبيت اخد رأيكم فيها وضربت مثال وبس مكنتش اقصد حاجة بس علي العموم ارائكم انا بحاول اعمل بيها وعلي فكرة انا رفضت اكلم ولد في المنتدي وقالي انتي كبرتي في نظري
وجربت اعمل برأيكم وهو اتكلم في في حدود وفعلا واحد كلمني وقبلت بس خرج عن الحدود وبعتلي ايميله ورقم موبايله مع اني متكلمتش معاه في اي حاجة خالص ود اثبتلي ان انا صح عشان كده انا فرحانة اوي وعايزة اراء كتير عشان ارائكم بتديني ثقة في نفسي
ميرسي ليكم قوي وافتكروا المثل اللي بيقول
لولا اختلاف الاذواق لا بارت السلع


وانا متفق معاكى فى الكلام ده

*******************
g]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.arlawfirm.com/default.asp
فارسه الاسلام
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1671
العمر : 26
الموقع : بلاد المسلمين
دعاء المنتدى : اللهم بعلمك الغيب وقدرتك على الخلق احينى ما علمت الحياه خيرا لى وتوفنى اذا علمت الموت خيرا لى...اللهم ارزقنى وارزق المسلمين رؤيه وجهك الكريم وارزقنا محبتك يا ارحم الراحمين...
اللهم ءاااااااااااااااااااااااااااامين



تاريخ التسجيل : 16/10/2009
نقاط : 17464

مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الإثنين فبراير 22, 2010 10:58 am

اقتباس :
من طرف تيتو الغردقه(عوده سيد) في الخميس فبراير 18, 2010 12:35 am


مش فاهم انا يعنى يا جاسمين

الشاب اللى بيبعتلك الرساله (يبقى وحش ومش محترم ولا ابن ناس)

لانه عاوز يتعرف بوحده محترمه للصداقه و الاخوه

فى بنات محترمات وبنات ناس كثير ليهم اصحاب ولاد وعايشين فى منتهى السعاده والصداقه

يعنى بلاش حمله دى

ولو انتى مش عاوزه مش مترديش عليهم

لانه ده يبقى جرح لكرامه الشاب ده
حتى لو كان اسلوبه ده غلط

مفيش حد مش بيغلط

ومسيرك هيكون ليكى اصحاب ولاد

وافتكرى كلامى
لما تكبرى

لا لا ده يسعدنا انك تكونى معانا


مشكووور يا جاسمين لطرحك المشكله دى

وانا من راىء توتى




السلام عليكم والرحمه والاكرام

اولا طرح الموضوع فى غايه الجمال وكمان ذو اهميه كبيره اوى

اسعدكى الله فى الدارين يا جاسمين

انا اسفه يا اخى تيتو

الاقتباس ده انا اخدته من رد حضرتك

قال تعالى فى كتابه العزيز فى سوره النساء:

"ولا متخذات اخدان"

صدق الله العظيم


والخدن معناه _والله اعلم_
انه الصاحب للبنت او للولد من غير جنسه

يعنى مافيش حاجه اسمها صحبات ولاد واصحاب بنات


Shocked Shocked Shocked

مااااااااااااااافيييييييييييييييييييييش




وانا مع جاسمين ربنا يوفقها ويثبتها ويجلعها تحافظ على مبادئها مهما طال بها العمر



ربنا يهدينا لما فيه الخير

وكمان احب اوضح انه مافيش حاجه اسمها

صحوبيه لحدود الاحترام

مااااااااااااااااافييييييييييييييييييييش صدقونى

اول حاجه هتبدأ بالاحترام وبعدين ازيك يا اختى انتى محترمه

ازيك يا اخى بارك الله فيك

وبعدين ممكن المحاضرات اصلى المحاضرات بتاعتى مش كامله

يا عينى البنت حاضر اخى تفضل اهو المحاضرات

معلش يا اختى هعطلك ن مذاكرتك ليهم

لالالا اخى ولا يهم حضرتك برااااااااااااااحتك خاااااااااااااااااالص



وينتهى الحوار وللاسف الى حاله من العشق و.....الخ


حفظنا الله واياكم اخوتى واخواتى فى الله






اوعى ف يوم يا جاسمين تقبلى صدااااااااااقه اى ولد ولا حتى فى الجامعه وف المحاضرات معاكم مية ولد ممكن تعملوا معاهم صداقه يا اخوانى حفظكم الله


صدقينى يا جاسمين حتى لو البنات صحباتك قالولك انتى جاهله ازاى ما تكلميش ولاد انتى فى عصر الجهل والتخلف انتى لسه عايشه ف زمن الجاهليه؟؟



اوعى اوعى اوعى الله يباركلك ثبتى نفسك على حب الله وطاعته تسلمى



اسسسسسسسسسسسسسسسفه ع الاطاله




وكمان ف مليون ولد تقدر تبقى صاحب واخ ليهم

وانتى ف مليون بنت تقدرى تبقى صحبتهن واخت لهن


جزاكم الله جنته وحفظنا واياكم من الشيطان وشركه

اللهم ءامين
Mad Mad

*******************
...





اللهم إن لمـ أكن أطيعكـ ...فلا تجعلنى أعصيكـ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/pages/%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87%D9%85%D9%
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الإثنين فبراير 22, 2010 8:44 pm

و الله ما عارف اقولك ايه يا فارسه

بس كلامك كله صح

مقرش اقول غير كده

مشكووووره يا فارس


الله يوفقك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hatem36
مشرف قسم المدرج العام
مشرف قسم المدرج العام
avatar

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 845
العمر : 28
الموقع : http://www.arlawfirm.com/default.asp
دعاء المنتدى : اللهم كن معنا ولا تكن علينا
تاريخ التسجيل : 06/07/2009
نقاط : 17122

مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الثلاثاء فبراير 23, 2010 1:31 am

كما تدين تدان
يعنى اللى مترضهوش على نفسك مترضهوش لغيرك

*******************
g]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.arlawfirm.com/default.asp
محمود
مراقب عام الأقسام العامة
avatar

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1043
العمر : 27
الموقع : http://mylifebloger90.blogspot.com
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
نقاط : 17884

مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الثلاثاء فبراير 23, 2010 3:24 am

ربنا معاكم

*******************


[center]
[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mylifebloger90.blogspot.com
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الثلاثاء فبراير 23, 2010 11:16 am

وجهة نظرك نحترمها جميعا يا جاسمين في أنك مش حابه تتعرفي علي شباب
وهي فعلا مشكلة الألحاح من جانب الشباب
أنا والله أكثر حاجتين بكرهم وبلعنهم الألحاح علي الحاجة والفصال في الحاجة
بس المشكلة في ان الفكرة ديه الي هي (انا بنات وبس مش في فكر كل العضوات علي ما أعتقد (وده أعتقادي الشخصي))
هتلاقي الراي المعارض لفكرتك من جانب البنات أيضا
الحل والحيد لمشكلتك انك أي حد يبعتلك و يقولك أنا عاوز أتعرف بيكي
تردي عليه بكلمة واحدة
اقتباس :
أسفة
لو ما فهمش هو الحكاية ديه يبقي ساعتها فعلا ده محتاج أنه يتعالج من بطئ الفهم
وزي ما قال أخي العزيز تيتو بلاش كلمة حملة
بتحسسني انكم (ريتشاد قلب الأسد في فيلم صلاح الدين الأيوبي)
تقبلي مروري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الجنان
عضو فضى
عضو فضى
avatar

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 451
العمر : 28
الموقع : باذن الله الفردوس مع النبى محمد
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
نقاط : 15221

مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الثلاثاء فبراير 23, 2010 11:29 am

جاااسمين جزيتى الفردوس اختى ع الفكرة الرائعه


حتى انا حصل معى هذا ولكن ....................


المهم ان الانسان يضع اخته مكان اللى نفسها يتعرف عليها

تقبلى مرورى


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فارسه الاسلام
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1671
العمر : 26
الموقع : بلاد المسلمين
دعاء المنتدى : اللهم بعلمك الغيب وقدرتك على الخلق احينى ما علمت الحياه خيرا لى وتوفنى اذا علمت الموت خيرا لى...اللهم ارزقنى وارزق المسلمين رؤيه وجهك الكريم وارزقنا محبتك يا ارحم الراحمين...
اللهم ءاااااااااااااااااااااااااااامين



تاريخ التسجيل : 16/10/2009
نقاط : 17464

مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الثلاثاء فبراير 23, 2010 1:25 pm

اقتباس :
طرف تيتو الغردقه(عوده سيد) أمس في 8:44 pm
و الله ما عارف اقولك ايه يا فارسه

بس كلامك كله صح

مقرش اقول غير كده

مشكووووره يا فارس


الله يوفقك




سلمك الله من كل سوء يا اخى


لكن

نسيت حاجه مهمه





هى











..




..





الهاء بياعه فارسه



هههههههههههههه


اوعى تنساها تانى


ربنا يوفقنا لما فيه الخير

*******************
...





اللهم إن لمـ أكن أطيعكـ ...فلا تجعلنى أعصيكـ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/pages/%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87%D9%85%D9%
عاشقة الجنان
عضو فضى
عضو فضى
avatar

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 451
العمر : 28
الموقع : باذن الله الفردوس مع النبى محمد
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
نقاط : 15221

مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الثلاثاء فبراير 23, 2010 4:11 pm

ايه الحكاااايه هو فى ايه ؟

هم ليه بينسوا الحرف الاخير من اسمائنا اختى فااااارسه
هههههههههه حتى انا حصل معى هذا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فارسه الاسلام
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1671
العمر : 26
الموقع : بلاد المسلمين
دعاء المنتدى : اللهم بعلمك الغيب وقدرتك على الخلق احينى ما علمت الحياه خيرا لى وتوفنى اذا علمت الموت خيرا لى...اللهم ارزقنى وارزق المسلمين رؤيه وجهك الكريم وارزقنا محبتك يا ارحم الراحمين...
اللهم ءاااااااااااااااااااااااااااامين



تاريخ التسجيل : 16/10/2009
نقاط : 17464

مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الثلاثاء فبراير 23, 2010 8:32 pm

اقتباس :
من طرف عاشقة الجنان اليوم في 4:11 pm
ايه الحكاااايه هو فى ايه ؟

هم ليه بينسوا الحرف الاخير من اسمائنا اختى فااااارسه
هههههههههه حتى انا حصل معى هذا


مش عارفه يا بنت امى وابوى

باين عليهم

هما عاملينها قصد


















































ههههههههههه




عادى اختى كلنا لها

*******************
...





اللهم إن لمـ أكن أطيعكـ ...فلا تجعلنى أعصيكـ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/pages/%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87%D9%85%D9%
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الأربعاء فبراير 24, 2010 12:21 am

ههههههههههههههههههه

ليه الفضايح دى

عديها الناس لبعضيها

على الملاء كده

طيب ماشى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الجنان
عضو فضى
عضو فضى
avatar

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 451
العمر : 28
الموقع : باذن الله الفردوس مع النبى محمد
تاريخ التسجيل : 07/02/2010
نقاط : 15221

مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الأربعاء فبراير 24, 2010 3:46 pm

عاادى ولا يهمكوااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فارسه الاسلام
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1671
العمر : 26
الموقع : بلاد المسلمين
دعاء المنتدى : اللهم بعلمك الغيب وقدرتك على الخلق احينى ما علمت الحياه خيرا لى وتوفنى اذا علمت الموت خيرا لى...اللهم ارزقنى وارزق المسلمين رؤيه وجهك الكريم وارزقنا محبتك يا ارحم الراحمين...
اللهم ءاااااااااااااااااااااااااااامين



تاريخ التسجيل : 16/10/2009
نقاط : 17464

مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الأربعاء فبراير 24, 2010 7:22 pm

اقتباس :
من طرف تيتو الغردقه(عوده سيد) اليوم في 12:21 am
ههههههههههههههههههه

ليه الفضايح دى

عديها الناس لبعضيها

على الملاء كده

طيب ماشى


ماشى هعديها بس خلى بالك بالهاء المربوطه اصلها مهمه اوى بالنسبه لى


وكمان اصلها مش اول مره

نسيها قبل كده ابو الليل



انسوا اى حرف من لقبى

الا






















































الهاء المربوووووووووووووطه

*******************
...





اللهم إن لمـ أكن أطيعكـ ...فلا تجعلنى أعصيكـ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/pages/%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87%D9%85%D9%
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الجمعة فبراير 26, 2010 12:25 am

يعنى مش انا بس

طيب الحمد لله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جاسمين
عضو فضى
عضو فضى


انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 326
العمر : 24
دعاء المنتدى : لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
تاريخ التسجيل : 25/01/2010
نقاط : 15275

مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الإثنين مارس 01, 2010 3:17 pm

ميرسي ليكي اختي فارسه وعاشقه الجنان وكل المتفاعلين مع الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فارسه الاسلام
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1671
العمر : 26
الموقع : بلاد المسلمين
دعاء المنتدى : اللهم بعلمك الغيب وقدرتك على الخلق احينى ما علمت الحياه خيرا لى وتوفنى اذا علمت الموت خيرا لى...اللهم ارزقنى وارزق المسلمين رؤيه وجهك الكريم وارزقنا محبتك يا ارحم الراحمين...
اللهم ءاااااااااااااااااااااااااااامين



تاريخ التسجيل : 16/10/2009
نقاط : 17464

مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الخميس مارس 04, 2010 3:29 pm

وكمان فى حد تانى نسيها

*******************
...





اللهم إن لمـ أكن أطيعكـ ...فلا تجعلنى أعصيكـ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/pages/%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87%D9%85%D9%
Faris A7med
مشرف شباب الجامعه
مشرف شباب الجامعه
avatar

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1070
العمر : 28
الموقع : Mafeeeeeeeesh Mao23
دعاء المنتدى : هذا الدعاء يستغيث الشيطان منه
اللهم انك سلطت علينا عدوا عليما بعيوبنا - يرانا هو وقبيله من حيث لا نراهم -- اللهم آيسه منا كما آيستـه من رحمتك وقنطه منا كما قنطـته من عـفوك -- وباعــد بيننا وبينه كما باعـدت بينه وبين رحمتك وجنتك
تاريخ التسجيل : 27/02/2010
نقاط : 16100

مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الخميس مارس 04, 2010 6:06 pm

بصراحة انا شايف كل واحد بيتكلم كلام زى الفل بس فين الواقع اللى احنا عايشينوا
اولا البنات لازم يبعتلوها رسايل ويكلموها او هتروح مستشفى الامراض النفسية
ثانيا انا لو مش هكلم بنت امال هبعت رسالة لصاحبى اللى بشوفوا اكتر من اخواتى ومعايا ع طول

المشكلة بقى الولد يتكلم بادب ولا لا
ودى سببها البنت طبعا
هى اللى بتفرض احترام كل الناس ليها او العكس

انا مش هعلق ع رائ جاسمين لانها لسه صغيرة وبتتكلم بعواطفها اكتر وعايزة تبص ع كل كلمة قالتها البنات وهتعرف تظبط مبادئها لانها بكدة عايشة فى عالم تاااااااااااااانى؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فارسه الاسلام
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1671
العمر : 26
الموقع : بلاد المسلمين
دعاء المنتدى : اللهم بعلمك الغيب وقدرتك على الخلق احينى ما علمت الحياه خيرا لى وتوفنى اذا علمت الموت خيرا لى...اللهم ارزقنى وارزق المسلمين رؤيه وجهك الكريم وارزقنا محبتك يا ارحم الراحمين...
اللهم ءاااااااااااااااااااااااااااامين



تاريخ التسجيل : 16/10/2009
نقاط : 17464

مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الخميس مارس 04, 2010 7:04 pm

اقتباس :
من طرف Faris A7med اليوم في 6:06 pm
بصراحة انا شايف كل واحد بيتكلم كلام زى الفل بس فين الواقع اللى احنا عايشينوا
اولا البنات لازم يبعتلوها رسايل ويكلموها او هتروح مستشفى الامراض النفسية
ثانيا انا لو مش هكلم بنت امال هبعت رسالة لصاحبى اللى بشوفوا اكتر من اخواتى ومعايا ع طول

المشكلة بقى الولد يتكلم بادب ولا لا
ودى سببها البنت طبعا
هى اللى بتفرض احترام كل الناس ليها او العكس

انا مش هعلق ع رائ جاسمين لانها لسه صغيرة وبتتكلم بعواطفها اكتر وعايزة تبص ع كل كلمة قالتها البنات وهتعرف تظبط مبادئها لانها بكدة عايشة فى عالم تاااااااااااااانى؟؟



كلام حضرتك يعنى ممكن يكون مقنع

وياريت يكون ده من جوانا احنا كبنات وولاد

وبالعكس انا مع جاسمين اوووى


ازاى هى لسه ف تانيه ثانوى وفكرت التفكير ده

بجد ربنا يسعدها

وفعلا كمان البنت هى اللى بتفرض شخصيتها سواء كان بالقوه او بالضعف على غيرها

فعلا هى اللى بتعمل لنفسها شخصيه بمعنى اصح


ع العموم ربنا يهدينا لما فيه الخير

*******************
...





اللهم إن لمـ أكن أطيعكـ ...فلا تجعلنى أعصيكـ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/pages/%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87%D9%85%D9%
Faris A7med
مشرف شباب الجامعه
مشرف شباب الجامعه
avatar

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1070
العمر : 28
الموقع : Mafeeeeeeeesh Mao23
دعاء المنتدى : هذا الدعاء يستغيث الشيطان منه
اللهم انك سلطت علينا عدوا عليما بعيوبنا - يرانا هو وقبيله من حيث لا نراهم -- اللهم آيسه منا كما آيستـه من رحمتك وقنطه منا كما قنطـته من عـفوك -- وباعــد بيننا وبينه كما باعـدت بينه وبين رحمتك وجنتك
تاريخ التسجيل : 27/02/2010
نقاط : 16100

مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الخميس مارس 04, 2010 7:10 pm

جاسمين بتتكلم بدون تجربة دى حكاوى بنات بس منعرفش هى بقى مع اول مطب هتتصرف ازاى...........؟؟

اسالى مجرب........هفضل اقول لسنة قدااااااام ان البنت هى اللى بتحدد طريقة الكلام وهى اللى بترسم الطريق وبعدبن الولد يقود

بس الاساس هى واحنا معندنا خلاف ان المحترم محترم فى اى مكان ولد او بنت

كلامك جميل قوى فارسة الاسلام بس ابقى انزلى من على حصانك وانتى بتتكلمى............؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فارسه الاسلام
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1671
العمر : 26
الموقع : بلاد المسلمين
دعاء المنتدى : اللهم بعلمك الغيب وقدرتك على الخلق احينى ما علمت الحياه خيرا لى وتوفنى اذا علمت الموت خيرا لى...اللهم ارزقنى وارزق المسلمين رؤيه وجهك الكريم وارزقنا محبتك يا ارحم الراحمين...
اللهم ءاااااااااااااااااااااااااااامين



تاريخ التسجيل : 16/10/2009
نقاط : 17464

مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الخميس مارس 04, 2010 7:47 pm

اوك يا اخى فارس

بس انا مش على حصانى وانا وبتكلم

بس معناها مش عارفه ؟؟؟اوصفها ازاى

يعنى هو حضرتك تقصد ايه بجد؟؟



لو كنت تقصد انى متكبره او شايفه نفسى فسووورى


بس وحتى لو حضرتك شايفنى كده هو حضرتك مالك بالانسان اللى كده

اعتبره ثمره وخذ منه التفاحه الجميله وسيب المره والوحشه

بس انا فى انتظار قصد حضرتك؟؟بانزل من حصانى دى ؟؟

*******************
...





اللهم إن لمـ أكن أطيعكـ ...فلا تجعلنى أعصيكـ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/pages/%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87%D9%85%D9%
Faris A7med
مشرف شباب الجامعه
مشرف شباب الجامعه
avatar

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1070
العمر : 28
الموقع : Mafeeeeeeeesh Mao23
دعاء المنتدى : هذا الدعاء يستغيث الشيطان منه
اللهم انك سلطت علينا عدوا عليما بعيوبنا - يرانا هو وقبيله من حيث لا نراهم -- اللهم آيسه منا كما آيستـه من رحمتك وقنطه منا كما قنطـته من عـفوك -- وباعــد بيننا وبينه كما باعـدت بينه وبين رحمتك وجنتك
تاريخ التسجيل : 27/02/2010
نقاط : 16100

مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الخميس مارس 04, 2010 7:59 pm

اولا انتى التفاحة الجميلة وثمرة المنتدى ده

وانا المرة والوحشة ودة حقيقى مش مجاملة لانى مش مظطر اكذب يعنى وحتى كمان انا مش اعرفك

اعوذ بالله لو اتهمت اى حد بالكبر والغرور

لكن قصدى انك بتتكلمى على واقع غير بتاعنا
يا اخى فى الاسلام وانا انادى يا امة الله

تعرفى انا عايز اقول بالتفصيل بس بلاش احسن

وانا اسف لو جرحتك بكلامى بس اعتقد انى وضحت وانتى فهمتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فارسه الاسلام
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1671
العمر : 26
الموقع : بلاد المسلمين
دعاء المنتدى : اللهم بعلمك الغيب وقدرتك على الخلق احينى ما علمت الحياه خيرا لى وتوفنى اذا علمت الموت خيرا لى...اللهم ارزقنى وارزق المسلمين رؤيه وجهك الكريم وارزقنا محبتك يا ارحم الراحمين...
اللهم ءاااااااااااااااااااااااااااامين



تاريخ التسجيل : 16/10/2009
نقاط : 17464

مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الخميس مارس 04, 2010 8:57 pm

اقتباس :
من طرف Faris A7med اليوم في 7:59 pm
اولا انتى التفاحة الجميلة وثمرة المنتدى ده

وانا المرة والوحشة ودة حقيقى مش مجاملة لانى مش مظطر اكذب يعنى وحتى كمان انا مش اعرفك

اعوذ بالله لو اتهمت اى حد بالكبر والغرور

لكن قصدى انك بتتكلمى على واقع غير بتاعنا
يا اخى فى الاسلام وانا انادى يا امة الله

تعرفى انا عايز اقول بالتفصيل بس بلاش احسن

وانا اسف لو جرحتك بكلامى بس اعتقد انى وضحت وانتى فهمتى

اسعدك الله فى الدارين

وشكرا على ذوق حضرتك بجد

ومش ينفع كمسلمين اننا نشتم نفسنا ولا نوصفها بالسوء

كلنا كويسين وكلنا فينا خير جوانا



وياما خيال كان عند ناس وبقى واقع

وواقع جميل جدااا كمان

مش هو بدايه كل نجاح يبدأ بحلم؟؟



وعادى انا بتقبل كل الاراء وكلام حضرتك مش فيه احراج ولا حاجه



ومش فيها حاجه لو حضرتك عاوز تتكلم بالتفصيل يا اخى فى الاسلام او يا عبد الله


كلنا هنا بنقول رأينا حتى مش عشان نفسنا

حتى ع شان نفيد غيرنا براينا ووجهه نظرنا

وكمان نستفيد احنا كمان

والله الموفق

*******************
...





اللهم إن لمـ أكن أطيعكـ ...فلا تجعلنى أعصيكـ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/pages/%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87%D9%85%D9%
Faris A7med
مشرف شباب الجامعه
مشرف شباب الجامعه
avatar

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1070
العمر : 28
الموقع : Mafeeeeeeeesh Mao23
دعاء المنتدى : هذا الدعاء يستغيث الشيطان منه
اللهم انك سلطت علينا عدوا عليما بعيوبنا - يرانا هو وقبيله من حيث لا نراهم -- اللهم آيسه منا كما آيستـه من رحمتك وقنطه منا كما قنطـته من عـفوك -- وباعــد بيننا وبينه كما باعـدت بينه وبين رحمتك وجنتك
تاريخ التسجيل : 27/02/2010
نقاط : 16100

مُساهمةموضوع: رد: حمله احنا بنات وبس   الخميس مارس 04, 2010 9:15 pm

انتى مش فهمتى انا اقصد اية
يعنى بوضوح انتى باين عليكى مثقفة فى الدين بدرجة مقبولة ودة اللى اغلبنا مفتقدة

فيدى الناس بالعلم دة واتكلمى بلغتنا علشان نفهم

يعنى انتى قلتى 3 مرات حضرتك فى كام سطر والمفروض اننا اخوات بس مفيش اخوات بيتكلفوا كدة
يعنى لما قلتى اوك اخى فارس انا فهمت اللغة دى

يعنى بصراحة فيدى الناس بعلمك بس باسلوبهم هم علشان يفهموا

شكرا لذوقك انا مش محتاج اشكر فيكى لانك تستاهلى اكتر من كدة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
حمله احنا بنات وبس
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى جامعه جنوب الوادى بقنا :: الاقسام العامه :: المدرج العام-
انتقل الى: