منتدى جامعه جنوب الوادى بقنا
عضوا على الهواء - صفحة 6 R2

عزيزى الزائر انت الان موجود بمنتدى جامعه جنوب الوادى بقنا,

نرجو منك الاشتراك , لكى تستفيد بخدمات المنتدى.
ملوحظه:لو سمحت بعد الاشتراك اذهب الى اميلك لتفعيل عضويتك
حتى تسطيع الاستفاده الكامله.......
عضوا على الهواء - صفحة 6 R2

عزيزى الزائر انت الان موجود بمنتدى جامعه جنوب الوادى بقنا,

نرجو منك الاشتراك , لكى تستفيد بخدمات المنتدى.
ملوحظه:لو سمحت بعد الاشتراك اذهب الى اميلك لتفعيل عضويتك
حتى تسطيع الاستفاده الكامله.......
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عضوا على الهواء

محمود
النائب العام
فارسه الاسلام
راوية البحر
lolo9292
kind_heart
احمد حلمي
HERO
المنمل
sandy38
ثروت يوسف الحبيلي
zamallekawaya 4 ever
mido_2010
friends
mido love
Ernest Hemingway
"Maliek Ro7y@
The Punisher
mohammed Aboud elrawy
hatem36
masaa4ever
ahlwy_cool
عبدالرحمن منوفي
THE KING
ifimtm
Admin
tena
31 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
tena
كبير المراقبين العامين
كبير المراقبين العامين
tena

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1519

عضوا على الهواء - صفحة 6 Empty
مُساهمةموضوع: مكالمة تليفونية   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد نوفمبر 01, 2009 10:28 pm

ونقول الو
ازيك يا Maliek Ro7y@
اية رايك فى اللى بيحصل فى الفضائيات المصرية عن ماتش الجزائر وشايف اية الاحسن

وكمان تتوقع مصر تفوز كام
ولو فى حاجة حابب تضيفها اتفضل
"Maliek Ro7y@
مشرف عام أقسام الكليات الأدبية
مشرف عام أقسام الكليات الأدبية
عضوا على الهواء - صفحة 6 438-34

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 948
دعاء المنتدى : يا رب توب عليا ...

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد نوفمبر 01, 2009 11:09 pm

احب ارحب الاول بالسادة المستمعين بس للاسف يا تينا انتى انتى اخترتى عضو ملهوش فى الكورة للاسف الشديد والله................

لو كلام فى الحب انا معاكى بس كورة للاسف
Ernest Hemingway
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
Ernest Hemingway

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 757
دعاء المنتدى : اللهم ارحم استاذي الفاضل و ابي الروحي و مثلي الأعلي دكتور حسن يونس... و اجعله في رحابك و ادخله فسيح جناتك و ارحمه برحمتك الواسعه يا الله....تبقي بقلبي و بمخيلتي و ذاكرتي يا استاذي الفاضل و اجمل من تتلمذت علي يديه....ابنك المخلص " سيد"

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد نوفمبر 01, 2009 11:26 pm

و تينا نسيت ما تقول ساسي كلاسي معانا ع الخط ازيك يا ساسي ف انا هاعتبرها قالت كده و اقول

الحمد لله يا تينا انا كويس و قاعد دلوقتي ف بيتنا و كله تمام ...

بالنسبه لموضوع زياره شوبير للجزائر ف انا بارفض و بشده اللي عمله شوبير اصله مدخلش علي الشروق و شاف التعليقات و الهدله اللي مبهدلينهالنا ... انا مؤيد جداً للعميد حسام حسن ........ يا جماعه انا واحد من قراء الشروق ع النت و التعليقات اللي اتكتبت عن حلمهم ف تحقيق لقب كأس العالم ههههههههههههه هيغلبوا البرازيل و انجلترا و المانيا و كوت ديفوار و الكاميرون و كل دول و هياخدوا الكاس .ههههههههههههه فريق مريض من قبل ما يتأهلوا بيقولوا نوصل للقب هههههههه بيقولولك الحلم مش مستحيل .......... حالمنا نتأهل و يعتبر اتأهلنا و هنحلم بالوصول للكاس و هنوصل........بس حد يغطيهم و هما نايمين لأنهم تقريباً كانوا مش متغطين كويس ههههههههههه و هما بيحلموا ............ يا جماعه ... هما مغرورين بس انا سمعت لقاء شوبير ف الشروق ...... عندهم حق برضه منطقي الكلام اللي بيقولوه .. مستواهم ثابت مش زيينا شويه نعلي و شويتين نوطي .... و غير كده طول التصفيات مدخلش مرماهم غير هدفين واحد مننا و واحد من روندا ...... يبقي بقدره قادر احنا هنشيلهم 3 و 4 و 5 .......... تعرفوا كانوا كاتبين ايه ع الشروق الجزائريين ؟؟ اننا حفده فرعون الكفره عدو الله .... و ان ربنا مش هيوفقنا و مش عارف اهي لأننا مش مسلمين .......هههههههههه هما اللي مفيش جوامع عندهم ف الجزائر و الستات اللهم احفظنا اللي مؤمنين بقي و مسلمين و مش حفده فرعون .. لا دول حفده نابوليون بونابارت ....هههههههههه برضه اجنبي و ببرنيطه يا جماعه ..... يفرق عن ابو تاج

بس انا رديت عليهم حتت رد ........ للي بيدخل علي الشروق هيلاقي ردي بأسم سيد سعد :: من مصر

قولتلهم بصراحه و نعم الاسلام و نعم شعب المسلمين العرب انتوا اللي بتتكلموا خلاص احنا المصريين بقينا حفده فرعون الكفره و علشان ايه علشان الكوره ..... بس علي فكره احنا مش كفره ولا حاجه لا ده احنا مؤمنين و موحدين بالله جداً و دي حاجه احنا بنحمد ربنا عليها و هي نعمه الأسلام ....... انما انتم لو شايفين ان كره القدم ممكن تخلق فتنه طائفيه يبقي ربنا يتولاكم برحمته ...... بتقولوا اننا فريق المغرورين و الكفار ... احنا مش مغرورين ولا حاجه احنا ولله الحمد عندنا لعيبه تهد الجبال ... اما الكفر هتشوفوه ف الاستاد لما تلاقوا الأرض بتتهز من تحت رجليكم .. وبعدين ف الأخر ....... رحت قلت للمحرر .......... يا محرر الشروق لو سمحت لو محايد انشر........... لأن مش اي رأي او تعليق بيتنشر

شكراً ليكي يا تينا علي التوبيك الجميل ده
Ernest Hemingway
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
Ernest Hemingway

ذكر
دعاء المنتدى : اللهم ارحم استاذي الفاضل و ابي الروحي و مثلي الأعلي دكتور حسن يونس... و اجعله في رحابك و ادخله فسيح جناتك و ارحمه برحمتك الواسعه يا الله....تبقي بقلبي و بمخيلتي و ذاكرتي يا استاذي الفاضل و اجمل من تتلمذت علي يديه....ابنك المخلص " سيد"

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد نوفمبر 01, 2009 11:30 pm

اه بالمناسبه

انا مستعد اراهنكم اننا مش هنتأهل يا جماعه

ف بلاش نزود الأماني و نمني انفسنا بالفوز علشان منزعلش قوي زي يوم كأس العالم للشباب و يوم ماتش امريكا

علشان منتخبنا بيجي ف الهيفا و يتصدر

يعني نطحن البرازيل و نقطع ايطاليا ونغلبهم

و زامبيا تقطعنا و نقول هنطلع م التصفيات و نخاف من الجزائر

ف بلاش نحلم زي الجزائريين ... اصلنا شعب طيب ........ بنحلم كتير ... و اغلب احلامنا مش بتتحقق ف علي ايه علشان منزعلش قوي يا جماعه

انتم فاكرين ان لو احنا جبنا جول هما هيسكوتوا ...... هتشووفوا مهازل والله

ربنا معانا

يا رـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب نتأهل
tena
كبير المراقبين العامين
كبير المراقبين العامين
tena

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد نوفمبر 01, 2009 11:32 pm

اولا دة برنامج كورة
وبعد كدة احنا بنشكر العضو Sassy_Classy احنا استنناك كتير على التليفون بس الواضح انى فى تداخل فى الخطوط
على الكلام الجميل دة وفعلا فى الاخر دة كورة بس هما زودوها شوية
وانشاء اللى تدخل معانا فى مكالمة تانية مستنين اراءك الجميلة دة
عبدالرحمن منوفي
مشرف كليه طب
مشرف كليه طب
عبدالرحمن منوفي

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 289
دعاء المنتدى : يارب اتجوز

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 02, 2009 12:21 am

انا حزعل لو فزنا 2-0 بس

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وافتكروا دهكويس

انا عاوزهم يتعلموا من اول الخط الكورةمن مصر

وعاوزهم....يشيلوا خمسة بجد...ده بس الللي حيريحني

عارفين ليه الجزاير مدخلش فيها اهداف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ببساطة لانكل الفرق اللي لعبت معاها تعبانةبجد... زامبيا او رواندا..

اما مصر-بشوية رجولة- اتقل من الجزاير بكتيرررررررررررررررر

واللله الجزاير كان اقصي حلمهم اقصاء رواندا وتروح كاس الامم
اللي احنا اساسا ابطالها سنتين وزهقنا منها..................

وانا اراهن باه عكس ساسي (سيد)..ان احنا حنتاهل حتي ولو بتمثيل وصعوبة ومساندة الحكام والصدفة والحظ والبركة ودعاء الوالدين)...........................

...

وشكرا جدا ع القراءة
الحلم فاضل عليه 3 خطوات
tena
كبير المراقبين العامين
كبير المراقبين العامين
tena

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 02, 2009 2:13 am

فعلا ياعبد الرحمن انا نفسى نفوز 5 مش تلاتة بس مش عارفة خايفة شوية
برضو لازم نعرف انى الجزائر ماخسرتش ولا ماتش
واحنا مش اقوى منهم
هدى مثل بسيط فريق الزمالك مليان بنجوم روعة وكل واحد فيه نجم فعلا
لكن الاهلى فى نجوم بس مش كتير لكن احنا بنعترف بالنتايج فازاى بنقول انى احنا اقوى واحسن منهم بامارة اية
اختلف معاك انى زامبيا فرقة تعبانة
لما هى تعبانة لية اتعادلنا معاها وربنا ستر يومها انى ماخسرنش فى استااااااااااااااااااااددددددددددددد القاهرة
التعادل مع زامبيا فى بداية المشوار على ارضنا ولما لعبا زامبيا ورواندا خارج ارضنا قولنا الظروف والجو
طاب مالجزائر فازت 2 0 على زامبيا فى زامبيا وفازت عليه فى الجزائر
التعادل الوحيد فقط كان مع رواندا فى رواندا
طبعا احنا ابطال افريقيا واحنا اللى كنا هنتعادل مع البرازيل وفزنا على ايطاليا
لكن بنحط نفسنا فى مواقف محرجة وبنكبر نفسنا على الفاضى لانى البطل دايما مابيبصش على انجازاتة السابقة لانى دة ماضى المفروض انة يبص على انجازاتة المستقبلية
احنا مش البرازيل علشان ندخل اى ماتش وواثقين انى احنا حنقق الفوز فى اى لحظة بلاش نقول احنا ابطال ابطال احنا اللى خدنا احنا اللى حققنا
ماشى ماهى دى حاجة معروفة للبطل انة لازم يحقق انجازات
لية بنقول انى الجزائر مش من حقها توصل لا حقها توصل
لكن نقول احنا لينا حق انى نوصل بس مانحرمش الحق على غيرنا
احنا بنقول كدة لانى احنا ابطال افريقيا وهما بيقولوا كدة علشان عمل جهد فى ماتشتهم
معلش ياجماعة انا طوليت عليكم شوية
انا نفسى انى احنا نفوز 5 اهداف علشان نثبت انى احنا الاقوى واحنا
لكن انا قولت الكلام دة بغض النظر عن تصرفاتهم
لكن علشان قرايت وسمعت كتير انى احنا الاقوى والاحسن والاعظم
زى الطالب اللى جاب فى 2 ثانوى 99 فى المية بس فى تالتة جاب 80 فى المية يوقد يقول انا المفروض ادخل طب بامارة اية انا تعبت قبل كدة لكن ماكملتش جهدى وتعبى
تقبلوا وجهة نظرى
والاختلاف فى الراى لايفسد للود قضية
tena
كبير المراقبين العامين
كبير المراقبين العامين
tena

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 02, 2009 2:30 am

معلش عندى كلام تانى
اسلوبهم فى الكلام وحش جدا ومش محترم لكن المشكلة انهم متعصبين فى الكورة ودة مش مع مصر بس زى ما بعض الناس مابتقول لكن دة بينهم وبين بعضيهم
انا من فترة قرايت انى فى ناس ماتت بعد الضرب بالرصاص من جانب المشجعين المتعصبين غالبا الماتش بين فريقين درجة تانية
وعلى فكرة كمان احنا عندنا جمهور الاسمعلية بيعمل زى كدة فاكرين الجنازة اللى عملوها لحسنى عبد ربة لما عرفوا انى راح الاهلى واللى عملوة يوم ماتش الاسماعيلى والاهلى فى الاسمعلية وبرنامج خالد الغندور جاب وقتها كل الالفاظ والكلام اللى مش كويس
انا شايفة انى التعصب فى حد ذاتة مش مشكلى لكن المشكلة فى طريقة واسلوب اظهار هذا التعصب
لكن انا مع الحكمة اللى بتقول المعاملة بالمثل زى ماعملو فينا فى الجزائر نعمل فيه كدة فى القاهرة
بلاش بقى الشعارات اللى بنحب نظهرها وقت ماحنا عايزين ونخفيها وقت ماحنا عايزين برضوا
احنا الشعب الطيب ابو قلب كبير ومتسامح مش وقتة خالص الكلام دة
وبرضو برفض بشدة اللى بيحاولو يدخلو ماتش فى علاقات سياسية
عادى يعنى من حقنا نتعصب لفريقنا وهما كمان لكن فى روح رياضية داخل الملعب فقط اما خارج الملعب فالمعاملة بالمثل
masaa4ever
مشرف المنتديات التقنيه والتكنولوجيا والعلميه
مشرف المنتديات التقنيه والتكنولوجيا والعلميه
masaa4ever

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 567
دعاء المنتدى :
اللهم من اعتز بك فلن يذل،
ومن اهتدى بك فلن يضل،
ومن استكثر بك فلن يقل،
ومن استقوى بك فلن يضعف،
ومن استغنى بك فلن يفتقر،
ومن استنصر بك فلن يخذل،
ومن استعان بك فلن يغلب،
ومن توكل عليك فلن يخيب،
ومن جعلك ملاذه فلن يضيع،
ومن اعتصم بك فقد هدى إلى صراط مستقيم،
اللهم فكن لنا وليا ونصيرا، وكن لنا معينا ومجيرا، إنك كنت بنا بصيرا

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 02, 2009 9:34 am

لو تسمحولى بالمشاركة
خبر من جريدة الشروق الجزائرية

مصريون وجزائريون يلجأون للشعوذة وتفسير الأحلام قبل موقعة 14 نوفمبر

كل شيء أصبح مباحا لدى بعض مرضى القلوب الذين يسارعون نتيجة 14 نوفمبر قبل موعدها إذ يروّج الشيخ أبو بكر في بلدة غريس بولاية معسكر لرؤية رآها منذ أيام حول تعادل سلبي يجمع بين المنتخبين الجزائري والمصري في القاهرة، وتواجد الجزائر في فوج البرازيل في المونديال..

وقال "أبو بكر" في مكالمة مع الشروق اليومي أنه يتمنى أن تحل مشاكله المادية، حيث يدين له أحد التجار بمبلغ 300 مليون، وهو يظن أن رؤياه هذه هي هدية للجزائر ويجب بعد تحقيقها أن يكرّم لأجلها وقال إنه رآى حلمين تحققا في لقاءي زامبيا ذهابا وإيابا.. وقد بلغ الهوس بموقعة 14 نوفمبر الكبرى بين مصر والجزائر لأجل التواجد في كأس العالم منحى آخر بعيدا عن الجوانب التقنية والرياضية.. ولأن عامة الناس في الجزائر وفي مصر تعيش بجوارحها الموقعة وتسابق زمن 14 أكتوبر وتلعب المباراة بطريقتها قبل موعدها بعشرين يوما، فقد دخلت الكثير من الخزعبلات مجال المباراة الضيق، وصرنا نسمع بكثير من قراءات المستقبل والشعوذة والتطيّر والفأل وتفسير الأحلام والأغرب أن بعض النقاد الرياضيين صاروا يعلنون عبر الفضائيات عن تكهناتهم بمصير المواجهة، مستندين على أمور غيبية لا علاقة لها بالواقع..
وحتى الناقد الرياضي المصري القدير حسن مستكاوي صار يلجأ إلى تغيير مكان جلوسه مع زميله في كل شوط حتى يتحقق الفوز وتنقلب الخيبة إلى انتصار بعد أن فعل ذلك في مباراة القاهرة مابين الفراعنة ورواندا، حيث كان التعادل السلبي مسيطرا على مجرياتها وعندما قام بتغيير مكانه مع زميله بجلوس كل واحد في مقعد الآخر سجل رفقاء أبو تريكة هدفان، وتحقق الفوز ذاته في الشوط الثاني في رواندا وفي زامبيا بذات الطريقة أي في الشوط الثاني وبتغيير المقعد.. وإذا كانت الأمور قد سجنت في الفأل الحسن بزمن المباراة وبمكان إجرائها إعلاميا، فإنها أخذت أبعادا أخرى لدى البسطاء وبدأت بعض الصحف المصرية بالترويج لقارئات فنجان ومتكهنين مشهورين، لكن الغريب وبرغم أن هذه التنجيمات مختلفة بين المتكهن بالفوز بأربعة أهداف كما قالت له النجوم التي سبق لها أن قالت له أن الجزائريين يفوزون بثلاثية في البليدة رغم أنهم لم يعلنوا عن ذلك أبدا، وبين المتحدث عن فوز بسداسية كاملة، الغريب أن لا أحد من المتكهنين المصريين تحدث عن الهزيمة أو الخيبة، لأنه يدرك أن البسطاء شعارهم أن المنجمين يصدقون ولو كذبوا.. حيث إذا صدقت نتائجهم بلغوا الشهرة وصاروا من أكبر المتكهنين، أما إذا كذبت وحصلت الخيبة فسينساهم الإعلام ويهتم بانتقاد المتسببين في النكسة.
أما في الجزائر فإن الطفل البالغ من العمر أربع سنوات القاطن بطريق تازولت بولاية باتنة، فقد لجأ إليه الناس وهم ينتظرون ما سيقول عن نتيجة مباراة 14 نوفمبر. حيث يؤكد والده أن ابنه الصغير يقول أمورا تحدث حرفيا.. فقد سبق له حسب والده أن أعطى كل النتائج التصفوية الخمس وصدقت جميعها، حسب الوالد الذي قال إنه في الوقت بدل الضائع من مواجهة رواندا عندما كانت النتيجة هدفين لواحد كان مقتنعا بتسجيل هدف ثالث لأن ابنه قال ذلك.. كما لجأ الكثيرون إلى تفسير الأحلام حسب رأيهم، خاصة أن التفكير اليومي في هذه المواجهة ولّد الكثير من الأحلام ومن أضغاثها لدى البسطاء الذين يرفضون الخيبة سواء من الجزائريين أو من المصريين وحتى حصص تفسير الأحلام التي اشتهرت بها الكثير من الفضائيات المصرية صار أكثر تفاسيرها لأحلام "كروية" والغريب أن التفاسير كلها تصب في فوز المنتخب المصري.. والمؤسف أن إعلاميين أيضا يلجؤون إلى هذه الخزعبلات.. في الغرب التنجيم هو أحيانا تخدير للشعوب أو سبر لآرائهم، ولكنه لدى الشعوب المسلمة محرّم لأنه شرك بالله الذي لا يغفر أن يشرك به ويغفر مادون ذلك لمن يشاء.. ومع ذلك تجر الكرة الناس إليه.
tena
كبير المراقبين العامين
كبير المراقبين العامين
tena

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 02, 2009 10:01 am

ياريت ياجماعة اى حد يحب يشارك يدخل على علطول علشان يقول راية
بنشكر masaa4ever
احب اقول حاجة انا قبل كدة قولت ياريت اى حد من الاعضاء باستثناء اصحاب فكرة البرنامج ياريت مايحطوش اخبار
لكن برضو مافيش مشكلة لو كان خبر غريب شوية او مش متداول فى المواقع المصرية
زى خبر الشعوزة وكدة يعنى
معلش ياجماعة بس احنا بنحب نشوف وجهات النظر والاراء
اما حكاية الشعوزة والكلام دة انا شايفة برضو انى احنا كمصريين الحاجات دى بنعملها من زمان يعنة تيجة تيتا وتقوليلى خدى الخاتم دة اصلة بيجيب الحظ وكلام من دة
وفى الاخر شعوزة مش شعوزة انشاء اللة نفوز
ifimtm
مشرف قسم المدرج العام
مشرف قسم المدرج العام
ifimtm

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1465
دعاء المنتدى : يارب لا تدعني أصاب بالغرور إذا نجحت .. و لا أصاب باليأس إذا فشلت بل ذكرني دائماً بأن الفشل هو التجارب التي تسبق النجاح

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 02, 2009 1:03 pm

شكله سحات وعاوز فلوس راح قايل الكلمتين دول

عموما كذب المنجمون ولو صدقوا دي اكتر حاجه ممكن تتقالهم

وان شاء الله ياجماعه لو مكتوبلنا ان احنا اللي حنصعد ونأدي اداء رجاله يبقي مش حيهمنا الجزائر ولا اي حد حتي لو لعبوا برونالدينهو وميسي

بمناسبة الشعوزه:انا حلمت بالماتش وكنا فايزي 3-0 في الشوط الاول واول هدف جابه ابو تريكه بس الشوط التاني ملحقتهوش بس عندي احساس قوي ان احنا اللي حنفوز ان شاء الله
عبدالرحمن منوفي
مشرف كليه طب
مشرف كليه طب
عبدالرحمن منوفي

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 02, 2009 4:31 pm

احب اقووووووووووووووووول للجزاير حاجة

(مهما كبر السمك فالحوت يفضل حووت)
Ernest Hemingway
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
Ernest Hemingway

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 02, 2009 5:35 pm

يا شباب تفائلو خير انشاء الله

بس متبنوش قصور رمال .. علشان متجيش الرياح و تطيرها

انا والله مش راضي اتفائل زياده .......لأنكم مبتشوفوش انا حالتي بتبقي عامله ايه لما بنتهزم
عبدالرحمن منوفي
مشرف كليه طب
مشرف كليه طب
عبدالرحمن منوفي

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 02, 2009 10:57 pm

انا دايما احب يكون عندي حسن ظن بالله

ومتي اعتقدت ان الله قادر علي ان يجعلنانفوزفما لا....
ومحدش يقول استحالة...ده غلط...كلمةامسحوها من قواميسكم

يلا

مصر - الجزاير 5-2

ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
tena
كبير المراقبين العامين
كبير المراقبين العامين
tena

انثى

مُساهمةموضوع: هفتقدكم   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 03, 2009 10:46 am

انا هغيب لمدة شهر او اقل لانة مسافرة خارج مصر
هفتقدكم قوى
بس ياريت المعدين يمسكوا بدالى ويحاولو يعملوا مكالمات ويشوفوا راى الاعضاء فى الاخبار
ahlwy_cool
عضو ذهبى
عضو ذهبى
ahlwy_cool

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1876
دعاء المنتدى : اللهم انك عفو كريم تحب العفو فعفو عنا

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 03, 2009 12:50 pm

تينا هتروحى فين
https://svu1.7olm.org/profile
عبدالرحمن منوفي
مشرف كليه طب
مشرف كليه طب
عبدالرحمن منوفي

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 03, 2009 4:33 pm

تروحي وترجعي بالف سلامة
mido love
عضو صاحب مكان
عضو صاحب مكان
mido love

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 10

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 03, 2009 4:59 pm

احب احيكم على الفكرة الجميلة
واحى اصحاب هذه الفكرة
وياريت تهتموا بأخبار منتخبنا المصرى وخاصة قبل مباراته مع الجزائر
ifimtm
مشرف قسم المدرج العام
مشرف قسم المدرج العام
ifimtm

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1465
دعاء المنتدى : يارب لا تدعني أصاب بالغرور إذا نجحت .. و لا أصاب باليأس إذا فشلت بل ذكرني دائماً بأن الفشل هو التجارب التي تسبق النجاح

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 03, 2009 5:55 pm

ترجعي بالسلامه ياتينا ومتخفيش اكيد سايبه وراكي ناس حيقوموا بالواجب
hatem36
مشرف قسم المدرج العام
مشرف قسم المدرج العام
hatem36

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 845
دعاء المنتدى : اللهم كن معنا ولا تكن علينا

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 03, 2009 9:36 pm

ترجعى بالسلامة يا تينا انشاء الله

وبعد هتافات كتير من الجماهير ع غلاء اسعار تذاكر مباراة مصر والجزائر
تم تعديل الاسعار وتخفيضها

واليكم التقرير التالى

عدل اتحاد الكرة المصري أسعار تذاكر الدرجتين الثالثة والثانية لمباراة مصر والجزائر في الجولة الأخيرة لمباريات المجموعة الثالثة الإفريقية للتصفيات المؤهلة لكأسي العالم وإفريقيا 2010.

و ان الكابتن سمير زاهر اصدر قرارا بتخفيض أسعار الدرجتين المعنيتين إلي النصف تسهيلا علي الجماهير المصرية التي تود حضور المباراة التي ستقام يوم 14 نوفمبر الجاري بإستاد القاهرة الدولي.

وبناء علي ذلك، تقرر أن يكون سعر تذكرة الدرجة الثالثة 15 جنيها بدلا من 30، وسعر الدرجة الثانية 50 جنيها بدلا من 100 كما حدد من قبل.

في حين ستستمر أسعار الدرجات الأخرى وهي الدرجة الأولي العلوية والأولي الممتازة والمقصورة الأمامية كما هي.

وفيما يلي أسعار التذاكر النهائية كاملة:

الدرجة الثالثة: 15 جنيه

الدرجة الثانية: 50 جنيه

الأولي العلوية: 150 جنيه

الأولي الممتازة: 250 جنيه

المقصورة الأمامية: 2000 جنيه
http://www.arlawfirm.com/default.asp
hatem36
مشرف قسم المدرج العام
مشرف قسم المدرج العام
hatem36

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 03, 2009 9:44 pm

[u]وبعد صراع طويل مع احمد المرغنى تم تجديد عقدة مع الزمالك حتى 2014
واليكم التقرير التالى[/
u]

حسين عبد المنعم المدير الإداري لفريق نادي الزمالك ان أحمد الميرغني لاعب الفريق الشاب قد جدد عقده مع النادي مساء الثلاثاء حتى عام 2014.

وقال عبد المنعم ان الميرغني اقتنع بضرورة تجديد تعاقده مع النادي بعد فترة طويلة من التفكير.

ووجد نادي الزمالك صعوبة في إقناع الميرغني في التجديد للنادي خلال الفترة السابقة رغم موافقة زميليه الشباب علاء علي وحازم إمام على التجديد.

وأضاف المدير الإداري للزمالك ان الشروط المالية في العقد الجديد للميرغني هي نفس الشروط الموجودة في عقدي حازم إمام وعلاء علي، نافيا ان يكون الأول قد حصل على إي زيادة.

وسيحصل الميرغني مثل علاء علي وحازم إمام على 400 ألف جنيه في الموسم الأول، ويزيدوا بنسبة 10% كل موسم.
hatem36
مشرف قسم المدرج العام
مشرف قسم المدرج العام
hatem36

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 03, 2009 9:46 pm

واليكم اخر اخبار المنتحب المصرى المقيم فى معسكر اسوان

الجهاز الفني للمنتخب المصري بقيادة حسن شحاتة يقرر تخصيص المحاضرة المسائية ليوم الثلاثاء لمشاهدة بعض المباريات الأخيرة للجزائر، فيما سيصل حسني عبدربه إلى القاهرة الثلاثاء
قرر الجهاز الفني للمنتخب المصري بقيادة حسن شحاتة تخصيص المحاضرة المسائية ليوم الثلاثاء لمشاهدة بعض المباريات الأخيرة للجزائر، فيما سيصل حسني عبدربه إلى القاهرة الثلاثاء وسيخضع لبرنامج تأهيلي مكثف بالقاهرة أملاً في اللحاق باللقاء.

وذكر التقرير اليومي للمنتخب الوطني في معسكر أسوان والمنشور على موقع اتحاد الكرة ان حسن شحاتة شدد على التركيز بالمشاهدة لمباريات الجزائر حيث يعقبها محاضرة نظرية من المدير الفني للاعبين لشرح الأخطاء والخطط التي يعتمد عليها لاعبي الجزائر فى مبارياتهم.

ووافق الجهاز الفني على حضور جماهير أسوان للمران المسائي للمنتخب تلبية لرغبتهم التي نقلها اللواء مصطفى السيد محافظ أسوان لسمير زاهر وحسن شحاتة.

من ناحية أخرى، وافق رئيس نادي أهلي دبي على طلب سمير زاهر الذي نقل فيه رغبة الجهاز الفني والطبي بعودة اللاعب حسني عبد ربه للقاهرة وبناء على ذلك اجتمع شحاتة مع الجهاز الطبي لوضع برنامج علاجي وتأهيلي للاعب سينفذه فى أحد المراكز الكبرى لتأهيل اللاعبين بالقاهرة اعتبارا من الثلاثاء.

وتقرر ان يبدأ وصول اللاعبين المحترفين محمد زيدان وعبد الظاهر السقا ومحمد شوقي يوم الأحد 8 نوفمبر.
hatem36
مشرف قسم المدرج العام
مشرف قسم المدرج العام
hatem36

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 05, 2009 8:14 pm

متابعة لمباراة مصر وتنزاينا
المباراة الودية الى تقام فى استاد اسوان
والنتيجة حتى الان
4-صفر لصالح المنتخب المصرى
احرز الهدف الاول عماد متعب والهدف التانى عمرو ذكى
والهدف التالت برضة عماد متعب
والهدف الرابع محمد بركات
ولسه ولسه ولسه ولسه ولسه
سوف نوافيكم باخر الاخبار
hatem36
مشرف قسم المدرج العام
مشرف قسم المدرج العام
hatem36

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 05, 2009 8:24 pm

تغيير واحد للمنتخب التنزانى
بنزول كيكى ماكسى الذى احرز الهدف الاول
واصبحت النتيجة
4_1
واطلق حكم المباراة صافرة انتهاء الشوط الاول
hatem36
مشرف قسم المدرج العام
مشرف قسم المدرج العام
hatem36

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عضوا على الهواء   عضوا على الهواء - صفحة 6 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 05, 2009 8:37 pm

وبالنسبة لتشكيل منتخب مصر اما تنزانيا اللى بدأ بيه حسن شحاتة
وهو كالتالى
وفيما يلي تشكيلة منتخب مصر أمام تنزانيا:

في حراسة المرمى: عصام الحضري.

في الدفاع: أحمد المحمدي وأحمد سعيد (أوكا) وهاني سعيد وسيد معوض.

في الوسط: محمد حمص وأحمد فتحي وأحمد حسن ومحمد بركات.

في الهجوم: عمرو زكي وعماد متعب.

الاحتياطى
محمد ابو تريكة
عبد العزيز توفيق
عبد الواحد السيد
احمد روؤف
شريف عبد الفضيل
وائل جمعة
احمد عيد عبد الملك

عضوا على الهواء
صفحة 6 من اصل 16انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» رابطه محبي الزمالك لو انت زملكاوي يلا انضم مستني ايه هنا كل اخبار فريقك
» اتصال جورج على الهواء مباشره بالشيخ
» احبك واكبر عيوبي اغار غليك من الهواء
» حسام حسن يمزق على الهواء مستنداً يكشف تجديد عقده مع الزمالك
» بيليه: مارادونا لم يكن يجيد ألعاب الهواء أو استخدام قدمه اليمنى