منتدى جامعه جنوب الوادى بقنا
انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 R2

عزيزى الزائر انت الان موجود بمنتدى جامعه جنوب الوادى بقنا,

نرجو منك الاشتراك , لكى تستفيد بخدمات المنتدى.
ملوحظه:لو سمحت بعد الاشتراك اذهب الى اميلك لتفعيل عضويتك
حتى تسطيع الاستفاده الكامله.......
انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 R2

عزيزى الزائر انت الان موجود بمنتدى جامعه جنوب الوادى بقنا,

نرجو منك الاشتراك , لكى تستفيد بخدمات المنتدى.
ملوحظه:لو سمحت بعد الاشتراك اذهب الى اميلك لتفعيل عضويتك
حتى تسطيع الاستفاده الكامله.......
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انــا والنجــوم وهواكـــ@

Faris A7med
نوران
after departure
First Best Man
البرآة
MAN20902001
roba -2010
بهيج
manchester
golden angle
cutegirl
دموع الندى
مؤمن2010
sandy38
zamallekawaya 4 ever
ameerelazaab
Brave Heart
ifimtm
عازفة على اوتار الحب
احمد الديرى
"Maliek Ro7y@
25 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4
كاتب الموضوعرسالة
"Maliek Ro7y@
مشرف عام أقسام الكليات الأدبية
انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 438-34

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 948
دعاء المنتدى : يا رب توب عليا ...

انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالسبت أبريل 24, 2010 9:42 pm

البرآة كتب:
"Maliek Ro7y@ كتب:
مع احترامى لرأيك البرآة بس انا ما فهمتش اى حاجة من كلامك ..

تقبلى مرورى
انا مش عارفة انت مش فاهم ايه (انا بقول كل واحد يبقى كد كلامه علشان قلوب الناس مش لعبة)

معلش ما فهمتكيش

بس اللى معهوش ما يلزمهوش

والفقير واللى معهوش فلوس يسكت زى ....... ولا يحب ولا يقرب ناحيت الحب دا

بس الانسان اللى وعدوا دا فى وعوود اكيد قالهالو ما نفزهاش وطلع اضعف من انه يوفى بأى عهد كان بينهم ....
First Best Man
عضو برونزى
عضو برونزى
First Best Man

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 153
دعاء المنتدى : اجعلنى صادق واقول الحق لوكان مر علمنى ماسمعش غير صوت ضميرى الحر
خلينى بسمة حنان كلمة سلام وامان رحمة وعدل وفضيلة وعمل نافع يفيد مايضر يارب سبحانك امين يارب العالمين

مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالسبت أبريل 24, 2010 10:46 pm

صديقى
علشان نكون واقعين الحب بتاع الجامعة دة حب عابر
ومكتوب عليه بالاعدام من قبل ما يتولد
لاسباب كتير

.......انت ازاى هتكون مستعد تفتح بيت وانت بتاخد مصروفك
لو حبيت وانت طالب بتظلم نفسك واللى بتحبها
عارف ليه لانك يا نجم هيتقدملها عريس واتنين هترفض الاول والتانى ......................
ولغاية امتى هتفضل جنبك
انت هتقلها اسف مش هقدر ارتبط لما تلاقى نفسك اضعف من اللى حوليك
يبقى حرام عليك علشان تعشلك يومين تعلق بنات الناس بيك
الحمد لله كان ليا تجربهة فاشلة انا بحمد ربنا انها فشلت
لانى مش مستعد للارتباط
سواء ماديا او نفسيا مفيش احلى من الحرية
لسة بدرى ع السجن اللى اسمه الجواز
تقبل مرورى
"Maliek Ro7y@

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالسبت أبريل 24, 2010 10:51 pm

لو واحد بن ناس متربى مش هيتسلى يا بست مان

بس زى ما عرفت وقولت معاك فلوس تلوس لكن معكش اركن على جنبك فى عريس جاهز واحسن منك هيأكلها ويشربها ويسكنها ويصرف عليها ويجيبلها اللى عوزاه

بس يا سيد بست مان هوا دا المختصر المفيد لكن ولا ضحك على بنات ناس ولا حاجة فى ناس كتير اوى محترمة بتخاف على البنات اللى بتحبهم ,, ومش كل صواعبك زى بعضها زى ما فى كويس فى الوحش من كلا الطرفيين سواء بنات او اولاد ......

يعنى ف الاخر بردوا لو معاك فلوس حب معكش خدلك جنب ...

تسلم لمتابعتك للمووضوع يا بست مان
after departure
عضو جامد قوى
عضو  جامد قوى
after departure

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 99
دعاء المنتدى : اللهم لك الحمد حتي ترضي ولك الحمد اذا رضيت ولك الحمد بعد الرضي ولك الحمد علي كل حال لك الحمد انت نور السماوات والارض ومن فيهن لك الحمد انت قيوم السماوات والارض ومن فيهن ولك الحمد انت الحق ووعدك حق ولقاؤك حق

مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالأحد أبريل 25, 2010 1:40 am

لية بتقول علي اللي مش قدرت توفي بعهودها انها ضعيفة
طيب ممكن الظروف تكون اقوي منها ؟
تقبل مروري
MAN20902001
عضو جامد قوى
عضو  جامد قوى
MAN20902001

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 117
دعاء المنتدى : لا اله الا انت سبخانك انى كنت من الظالمين ,الهم انى عبدك ابن عبدك ابن أمتك ناصيتى بيدك اللهم اكفنى بحلالك عن حرامك واكفنى بفضلك عن من سواك.

مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين أبريل 26, 2010 2:32 am

after departure كتب:
تقبل مروري
[quote]طبعا ممكن
و ده حال اغلب البنات لان اوياء الامور بيخافوا عليهم
والحق يقال:
فى الموضوع ده بالذات الوالدين غاااااااااالبا ما بيكون كلامهم ورأيهم هو الصح

على فكرة موضوع النقاش ده من طرحى ذلك حفاظا على حقوق الملكية الفكرية
First Best Man
عضو برونزى
عضو برونزى
First Best Man

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 153
دعاء المنتدى : اجعلنى صادق واقول الحق لوكان مر علمنى ماسمعش غير صوت ضميرى الحر
خلينى بسمة حنان كلمة سلام وامان رحمة وعدل وفضيلة وعمل نافع يفيد مايضر يارب سبحانك امين يارب العالمين

مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين أبريل 26, 2010 6:43 pm

[quote="MAN20902001"]
after departure كتب:
تقبل مروري
[quote]طبعا ممكن
و ده حال اغلب البنات لان اوياء الامور بيخافوا عليهم
والحق يقال:
فى الموضوع ده بالذات الوالدين غاااااااااالبا ما بيكون كلامهم ورأيهم هو الصح

على فكرة موضوع النقاش ده من طرحى ذلك حفاظا على حقوق الملكية الفكرية[/qu

احتراما للجميع فككم من الحوار غير البناء ده
وياريت نغير الموضوع
البرآة
عضو متقدم
عضو متقدم
البرآة

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 63

مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين أبريل 26, 2010 10:51 pm

"Maliek Ro7y@ كتب:
البرآة كتب:
"Maliek Ro7y@ كتب:
مع احترامى لرأيك البرآة بس انا ما فهمتش اى حاجة من كلامك ..

تقبلى مرورى
انا مش عارفة انت مش فاهم ايه (انا بقول كل واحد يبقى كد كلامه علشان قلوب الناس مش لعبة)

معلش ما فهمتكيش

بس اللى معهوش ما يلزمهوش

والفقير واللى معهوش فلوس يسكت زى ....... ولا يحب ولا يقرب ناحيت الحب دا

بس الانسان اللى وعدوا دا فى وعوود اكيد قالهالو ما نفزهاش وطلع اضعف من انه يوفى بأى عهد كان بينهم ....
انا مع احترامى لرأيك انامش عارفة انت تقصد ايه بكلمة ضعف هو معناه الاستسلام من اول جولة لو هو كده (يبقى اختيارنا غلط)اما عن حكاية الفقير انا شايفة اننا بنحاول نلاقى شماعة نعلق عليها اخطاءنا لان الفقر مش عيب المهم مش نستسلم ليه بس المشكلة مش فى الفقر المشكلة اننا مش قادرين نتحمل المسئولية لان بجد تحمل المسئولية صعب جدا
"Maliek Ro7y@

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 27, 2010 12:12 am

هفهمك حاجة لما اتنين يكونوا متواعدين ان لو ربنا كرمهم يكملوا حياتهم مع بعض وحصلت ظروف واكيد ظروف مش سهلة بس اخر كلام بين الطرفين اتواعدوا انهم يفضلوا شايلين لبعض اجمل ذكريات حياتهم وان الدنيا دى حتى لو فرقتهم هيفضلوا شايلين لبعض اجمل مشاعر ,, ويجى الطرف التانى يخلى بالوعد دا لا وكمان يتكلم مع ناس فى اى مكان سواء جامعة او برة وبقى عادى جدا ,, مع ان الكلام دا كان المفروض غلط او هما اتواعدوا انهم ما يتكلموش مع حد عشان يحافظوا على مشاعر بعض ,,, يبقى اكيد هيا خانت الوعد دا واكيد هيا ضعيفة ..

فى وعد بيكون بين الحبيب والحبيبة انهم يكونوا لبعض لاخر الزمن بس دا نصيب وربنا مقدرة ولازم الانسان يرضى بيه ....

انا على فكرة الكلام اللى بقولك علية دا حصل معايا مش بقولك كلام من فراغ ......

او بمعنى اصح حصل مع واحد صحبى زى اخويا بالظبط كان بيحب واحدة اوى اوى اوى ومحصلش نصيب بينهم بس كان اخر كلام معاهم انهم يحافظوا على نفسهم ويحفظوا الحب دا بين قلوبهم وما يخلوش اى حاجة تشوه الذكريات الجميلة اللى كانت بينهم ....

لكن للاسف حبيبتة ولا كأنها هنا ,, بعد الكلام دا والاتفاق دا كل واحد راح لحال نصيبوا

عارفة يشوفها فى مكان ما سعا بتتكلم مع ناس ونفسةى بجد تصعب عليه ازاى انا وعدتك وانتى حتى الوعد الى كان بينا ما وفتيش بيه ....

وبعدين تعرفى انه اتعرف على ناس وقال اية قال هما جوا اتكلموا معانا وما عرفناش نقولهم اية

يبقى دا اية دا ,, سذاجة ولا اية

انا عاوزك تحكمى ؟؟؟ وكفاية لحد كدا عشان انا بجد تعبت ولانى حال صاحبى دا بيصعب عليا ومش عارف اقول اية تانى ......
البرآة
عضو متقدم
عضو متقدم
البرآة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 27, 2010 1:05 am

انا مش عارفة اقول لك ايه لو على الكلام فى الجامعة ممكن يكون اصدقاء وزملاء بس لو هى مش بتحترم وعدها معاك ان تفضل فكراك وتحترمك اكيد هى محبتش بجد واكيد ديه كدابة وتستحق انك تنساه ولو على كلام الناس يبقى مفيش حد محترم ولو فعلا حبتها هتكون واثق من تصرفاتها لانها جزء من شخصياتها
"Maliek Ro7y@

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 27, 2010 1:21 am

البرآة كتب:
انا مش عارفة اقول لك ايه لو على الكلام فى الجامعة ممكن يكون اصدقاء وزملاء بس لو هى مش بتحترم وعدها معاك ان تفضل فكراك وتحترمك اكيد هى محبتش بجد واكيد ديه كدابة وتستحق انك تنساه ولو على كلام الناس يبقى مفيش حد محترم ولو فعلا حبتها هتكون واثق من تصرفاتها لانها جزء من شخصياتها

ما فيش حاجة اسمها اصدقاء يا حجة برأة قلها وهيا وعدتوا انها مش هتقدر توقف ولا تتكلم مع حد لان دا او الكلام دا حصل من البيت وقالولها ما تكلميش حد وهنموتك وبتاع يبقى مش هيحصل لكن لما بقا يشوف انها بتتكلم وعادى وضحك بقا وعادى الحياة يبقى فى حاجة غلط ,, او بمعنى اصح الوعد اللى كان خلاص بقا فركش او بمعىن اصح تالت انك ما بقتش تهمنى وهعمل اللى انا عاوزاه ... مشاعرك دى تخليها لنفسك حبك اللى انتة قولت عليه دا ومش قادر تتقدم او ترتبط تخلية لنفسك ....

انتة انسان جبان وكنت بتلعب بيا ,........... كل دا والكلام دا بيقطع قلبة عشان هوا خاف عليها وهيا ما فهمتش كدا فهمت انه جبان مع انه لما لقى الحكاية خلاص هتوصل للاخر قالها انا هتكلم واللى يحصل يحصل قالتلوا ابقى احضر فرحى بعد شهر من دلوقتى ....

مات الكلام يعنى يا برأة والنبى خلينى فى اللى انا فيه عشان الواحد من كتر ما شايف الناس بتموت من اللى اسمه حب بيموت معاهم مية مرة...

همثلك مثال يا برأة يمكن ما فهمتنيش ويا ريت ما تفهمنيش غلط انا دلوقتى بحبك وحصل نفس القصة دى معاكى وقولتى خلاص مش هقدر اكلمك وانا لازم احافظ على الانسان اللى اتقدملى ومش هقدر اتكلم تانى معاك ولا مع اى حد مهما كان ,,, ووعديتنى انك تحافظى على نفسك زى ما كنت بخاف عليكى وانتى معايا ,,, اجى الاقيكى واقفة مع واحد فى الجامعة او سيبك من الجامعة فى اى مكان وبتتكلمى وتقوليلى صداقة وما فيهاش حاجة ..... مع انى متفق معاكى ان ما فيش حاجة اسمها صداقة بين البنت والولد وانتى موافقانى على كدا .... تيجى انتى تقولى صديق وزميل فى الكلية وما فيهاش حاجة لما نساعد بعض ..... وانتى عارفة ان لو الوحدة حد شافها مع واحد هيقول دول بيحبوا بعض لكن لو شافها مع اكتر من واحد هيقولوا دى بنت مش كويسة ....

يعنى فى الاخر باقى عليكى وخايف عليكى من كلام الناس اللى هيقولوه ...

انا مش لاقى رد يا ريت حضرتك تردى وانا اسف على التمثيل او التعبير اللى قولتة بس مش عارف اقولك اية ...

لو بجد لاقية كلام يا ريت اسمعة منك

اسف مرة تانية
البرآة
عضو متقدم
عضو متقدم
البرآة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 27, 2010 1:42 am

لا عادى (ياملك روحى) انا زى اختك ومفيش اسف بين الاخوات مش ممكن تكون الحاجة ديه بعلم من البيت او من الانسان اللى ارتبطت بيه وهى شايفه انها صح انها مش بتخبى حاجة اما بقى مشاعرك خليها لنفسك لو هى عايزة كده ومش بتحبك كان ايه يجبرها انها تألف القصة ديه ماكانت من الاول قالتلك انى مش عايزة اكمل (ده من رايى)
"Maliek Ro7y@

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 27, 2010 1:52 am

البرآة كتب:
لا عادى (ياملك روحى) انا زى اختك ومفيش اسف بين الاخوات مش ممكن تكون الحاجة ديه بعلم من البيت او من الانسان اللى ارتبطت بيه وهى شايفه انها صح انها مش بتخبى حاجة اما بقى مشاعرك خليها لنفسك لو هى عايزة كده ومش بتحبك كان ايه يجبرها انها تألف القصة ديه ماكانت من الاول قالتلك انى مش عايزة اكمل (ده من رايى)

بشكرك لرايك يا براة وعلى رأيك هيا راضية وخطيبها راضى

بجد المشاعر دى هيخليها لنفسة وهوا اصلا ما بقاش فى حاجة تنفع تانى

وبشكرك تانى لرأيك واسف للازعاج

بس بردوا انا عرفت حاجة ان الواحد لو معاه فلوس ويقدر يخطب سعتها بس يحب لكن لو مش معاه يحط كدا حاجة فى بوقة ويسكت ساكت خالص ....
Faris A7med
مشرف شباب الجامعه
مشرف شباب الجامعه
Faris A7med

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1070
دعاء المنتدى : هذا الدعاء يستغيث الشيطان منه
اللهم انك سلطت علينا عدوا عليما بعيوبنا - يرانا هو وقبيله من حيث لا نراهم -- اللهم آيسه منا كما آيستـه من رحمتك وقنطه منا كما قنطـته من عـفوك -- وباعــد بيننا وبينه كما باعـدت بينه وبين رحمتك وجنتك

مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 27, 2010 3:03 am

كويس يا شباب ناااااااااااااااايس كومينت
انا موجود بس سايبكم كدة وبتفرج بس

بس بصراحة اداء اكثر من رائع
manchester
مراقب عام الكليات الأدبية
manchester

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 3710
دعاء المنتدى : اللهم ارحمنا إذا اشتدت السكرات و توالت الحسرات و أطبقت الروعات و فاضت العبرات و تكشفت العورات و تعطلت القوة و القدرات اللهم ارحمنا إذا بلغت التراقي و قيل من راق و تأكدت فجيعة الفراق للأهل و الرفاق و قد حم القضاء فليس من واق
وصلاة وسلاما علي اشرف المرسلين والحمد لله رب العالمين

مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين مايو 10, 2010 4:49 am

عندك حق
امة الله2010
عضو صاحب مكان
عضو صاحب مكان
امة الله2010

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 18
دعاء المنتدى : اللهم انا نستغفرك ونستعينك ونثنى عليك الخير كله ولا نكفرك ونخلع ونترك من يفجرك اللهم اياك نعبد ولك نصلى ونسجد وليك نسعى ونحفد نرجو رحمتك ونخشى عذابك ان عذابك الجد بالكفار ملحق

اللهم استرنا فوق الارض وتحت الارض ويوم العرض عليك اللهم امين يارب العالمين
اللهم صلى وسلم على سيدنا ونبينا محمد

مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 06, 2010 7:45 pm

ياجماعه انا مشكلتى ببساطه شديده ان حبيت واتحبيت بكل مشاعرنا وحبنا قربنا من كل حاجه حلوه اتقربنا لربنا سبحانه وتعالى وقرينا قران ودعينا وصومنا مع بعض حتى الصلاه صلينا بارواحنا مع بعض وحسينا بكل امان وحب ودفا واطمئنان والله ومش مبالغه وصل حبنا اننا حسينا ببعض وبقينا نعرف احنا عاوزين ايه من نظرات عيونا هو يمكن حب من الجامعه اللى كتير مش مقتنعين بس هو اول حب واخر حب وقسما بالله كان وهيكون احلى حب فى حياتى وعمرى ماهعيش زيه تانى
بس للاسف فى ظروف اقوى من اى انسان ممكن يقف قصادها تمنعنا اننا نكمل زى ما اى اتنين بيحبوا بعض ممكن يكملوا حياتهم مع بعض واتحكم علينا اننا نبعد واحنا روحنا فى بعض بجد اصعب ايام عيشتها بعد احلى حلم كنت عايشه فيه وكنت اتمنى افضل فيه على طول واموت وانا بحلم الحلم ده
تخيل لما تشتاق لدمعة من عينك تنزل لما حبيبك يعاتبك على موقف زعل منه ولا نظره من عنيه تقولك بحبك من غير حتى مايتكلم
كان اصعب قرار فى حياتى وحياته لحظه ما اتفقنا اننا هنبعد ومش مسموح حتى نطمن على بعض
ااااااااه بجد حاجه صعبه واتمنى انسى او انشغل باى حاجه تنسينى لحظات العذاب دى والله يا جماعه احساس بجد صعب
يارب يكون بخير ولسه فاكرنى زى مانا على طول فاكراه وفاكره احلى ايام حياتى معاه

اسفه للاطاله بس انا ماصدقت ان افضفض واكتب حاجه من اللى جوايا

شكرا
اختكم امة الله  
manchester
manchester

ذكر
دعاء المنتدى : اللهم ارحمنا إذا اشتدت السكرات و توالت الحسرات و أطبقت الروعات و فاضت العبرات و تكشفت العورات و تعطلت القوة و القدرات اللهم ارحمنا إذا بلغت التراقي و قيل من راق و تأكدت فجيعة الفراق للأهل و الرفاق و قد حم القضاء فليس من واق

مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 08, 2010 5:17 am

بصى يا امه الله مفيش اطاله ولا حاجه
بس هو طلب منك زى ما استعنتى بالله فى حبك ليه استعينى بردو بالله فى بعدك عنه
وده غلطكم من الاول لان الظروف دى اكيد معروفه من الاول والله اعلميبقى غلطكم من الاول ان انتم متناقشتوش فيها من الاول وان شاء الله حياتك هتستمر وعمر الحياه ما بتقف على انسان اذا كان مبتقفشى عند الاهل يبقى اكيد مش هتقف عند الحبيب
وربنا معاكى ويصبرك ان شاء الله
حبى لها قدرى
عضو صاحب مكان
عضو صاحب مكان
حبى لها قدرى

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 21
دعاء المنتدى : اللهم اجعلنى ممن احببت ومع من احببت وفى رفقت حبيبك المصطفى صلى الله عليه وسلم يوم القيامة اللهم اكفنى بك يا رب عمن سوال واهدنى الى صراط مستقيم

مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالخميس سبتمبر 09, 2010 5:29 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اولا كل سنة وحضراتكم جميعا بخير وعيد سعيد
يا جماعة هو فى حب حقيقى موجود وكتير كمان بس المشكلة يا جماعة ان احنا الى مش بنعرف نختار الانسان الى يستاهل ان احنا نديه حبنا وقلبنا وعمرنا كمان
انا حبيت وانجرحت اتعذبت كتييييييييير اكيد ولسة بتعذب بس لاسف ده مش ذنب الحب
ده ذنبنا احنا من الاول اننا ادينا مشاعرنا واحساسنا واخلاصنا لحد ما يستاهلش الحب ده
على فكرة يمكن انا فى اخلاصى فحبى لها كنت شايف انى اكتر عاشق فى الدنيا اعذرونى ارجوكم انا حبيت بكل مشاعرى
بس للاسف يمكن اكون انا الى ما استاهلهاش
انا من كتر حبى ليها ما كنتش بكلم ولا اى بنت غيرها فحياتى كلها لا فى الجامعة ولا فى غير الجامعة
على الرغم من انها مش عندنا فى الجامعة
بس كنت باحترم غيابها
لان الاخلاص مش انك ما تخونش حبيبك وبس
الاخلاص انك تراعى شعورده دايما سواء كان معاك اوبعيد عنك
الحب الى بجد من تجربتى هو انك تخلص لحبيبك بكل ما تملك
وللاسف انا عملت الكلام ده وللاسف بعد ما كنت براعيها حتى فى غيبها
كانت النهاية لاى حب بجد واخلاص حقيقى
انها ذبحتنى وقتل كل مشاعرى واحاسيسى
حتى انفاسى كتمتها
انا الان عايش جسد بلا روح او قلب ولا حتى مشاعر
عايش منتظر نهايتى زى اى حد غيرى

انا اسف حضراتكم جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
انا اسف لو كنت طولت عليكم انا كتبت الكلام ده وانا من جوايا بتحرق لانى فاض بيا بجد ونفسى حد يساعدنى
اسف مرة تانية
امة الله2010
عضو صاحب مكان
عضو صاحب مكان
امة الله2010

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 18
دعاء المنتدى : اللهم انا نستغفرك ونستعينك ونثنى عليك الخير كله ولا نكفرك ونخلع ونترك من يفجرك اللهم اياك نعبد ولك نصلى ونسجد وليك نسعى ونحفد نرجو رحمتك ونخشى عذابك ان عذابك الجد بالكفار ملحق

اللهم استرنا فوق الارض وتحت الارض ويوم العرض عليك اللهم امين يارب العالمين
اللهم صلى وسلم على سيدنا ونبينا محمد

مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 10, 2010 1:14 am

شكرا اخى مانشيستر وهو فعلا كان المفروض نتناقش فى الموضوع قبل مانتعلق ببعض لانها مشكله كبيره وكان لازم نحطها فى اعتبارنا من الاول
بس مش معنى كده اننا مش اتكلمنا فيها لا اتكلمنا لكن كان حبنا وارتباطنا ببعض اقوى واعتقدنا ان بحبنا ومشاعرنا دى ممكن تحل اى مشكله تواجهنا
بس الحمد لله وان شاء الله ربنا هيصبرنى ويجازينا خير على التصرف اللى اتفقنا عليه
انا نفسى بجد ربنا يكرمه فى حياته هو انسان طيب ومحترم وابن ناس وانا هفضل احبه لاخر يوم فى حياتى حتى لو هو نسينى انا عمرى ماهنساه والله
شككرا مره تانى على ردك وشكرا على التوبيك الخطير ده
عبدالرحمن منوفي
مشرف كليه طب
مشرف كليه طب
عبدالرحمن منوفي

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 289
دعاء المنتدى : يارب اتجوز

مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 24, 2010 4:22 pm

هو ليه المشرف مش بيرد بسرعة ع الناس ال هنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
manchester
manchester

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 05, 2010 3:11 pm

بصى يا امه الله ده غلط كبير
لان لو انتى حبتيه لغايه اخر يوم فى عمرك يبقى متتجوزيش والا تبقى بتكدبى على جوزك
ثم انا قولتلك الحياه مبتقفشى عند انسان وعلى العموم ربنا معاكى ويجازيكى على قد نيتك
عمرعبدالغفارحامد
عضو صاحب مكان
عضو صاحب مكان
عمرعبدالغفارحامد

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 11

مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 24, 2010 1:27 am

انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 783511267
manchester
manchester

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انــا والنجــوم وهواكـــ@   انــا والنجــوم وهواكـــ@ - صفحة 4 Icon_minitimeالسبت فبراير 19, 2011 12:44 am

اللهم اجعله خير يا رب

انــا والنجــوم وهواكـــ@
صفحة 4 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4