منتدى جامعه جنوب الوادى بقنا
ببساطه..انا هنا جديد R2

عزيزى الزائر انت الان موجود بمنتدى جامعه جنوب الوادى بقنا,

نرجو منك الاشتراك , لكى تستفيد بخدمات المنتدى.
ملوحظه:لو سمحت بعد الاشتراك اذهب الى اميلك لتفعيل عضويتك
حتى تسطيع الاستفاده الكامله.......
ببساطه..انا هنا جديد R2

عزيزى الزائر انت الان موجود بمنتدى جامعه جنوب الوادى بقنا,

نرجو منك الاشتراك , لكى تستفيد بخدمات المنتدى.
ملوحظه:لو سمحت بعد الاشتراك اذهب الى اميلك لتفعيل عضويتك
حتى تسطيع الاستفاده الكامله.......
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ببساطه..انا هنا جديد

maha
zamallekawaya 4 ever
Ernest Hemingway
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Ernest Hemingway
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
Ernest Hemingway

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 757
دعاء المنتدى : اللهم ارحم استاذي الفاضل و ابي الروحي و مثلي الأعلي دكتور حسن يونس... و اجعله في رحابك و ادخله فسيح جناتك و ارحمه برحمتك الواسعه يا الله....تبقي بقلبي و بمخيلتي و ذاكرتي يا استاذي الفاضل و اجمل من تتلمذت علي يديه....ابنك المخلص " سيد"

ببساطه..انا هنا جديد Empty
مُساهمةموضوع: ببساطه..انا هنا جديد   ببساطه..انا هنا جديد Icon_minitimeالإثنين يونيو 29, 2009 6:25 pm

انا جديد في المنتدي يا شباب..ونفسي انشاء الله ابقي شغال حلو هنا و ابقي في الاداره قريب...انا اصلا بحب المنتديات.... اعرفكم بنفسي

الاسم :::: سيد سعد احمد عبادي

السن:::19 سنه و كام شهر كده...امور يعني ....هههههههههه .....بس راجل جدااا

الكليه::: كليه الاداب ..قسم اللغه الانجلييزيه

الفرقه:::قولوا في سنه تالته اداب اجلش انشاء الله و من غير مقاطعه

انا يا جماعه من قنا نفسها..وساكن في حوض عشره..انا باقول كده علشان لو حد عاوز نبقي اصحاب .....معلومه مهمه جدااُُ...اعتقد كده............ انا مش بيفرق معايا اصحاب ..بنات او ولاد....يا جماعه انا بالنسبه لي مفيش احسن من صداقه الرجاله.....علشان الواحد فعلا بيتعامل معاهم زي ما هو

من غير لف ولا دوران...........يشرفني صداقه الشباب اولا .....في المنتدي هنا..والبنات طبعا علي عيني و راسي مقولناش حاجه .بس باقول كده علشان الشباب هنا ميفتكرونيش.................. داخل اظبط.............هههههههههههههههه
zamallekawaya 4 ever
نائبة المدير العام
نائبة المدير العام
zamallekawaya 4 ever

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 12438

مُساهمةموضوع: رد: ببساطه..انا هنا جديد   ببساطه..انا هنا جديد Icon_minitimeالإثنين يونيو 29, 2009 8:39 pm

ههههههههههههههههههههههههه

احسن مش عندنا بنات للتظبيط هههههههههههههههههههه ال اظبط ال

ع العموم اهلا بيك

نورت المنتدي

وان شاء تتستفاد مننا ونستفاد منك اكتر
maha
عضو فعال
عضو فعال
maha

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 48
دعاء المنتدى : يا رب اعطى غيرى ما يتمناه لى

مُساهمةموضوع: رد: ببساطه..انا هنا جديد   ببساطه..انا هنا جديد Icon_minitimeالإثنين يونيو 29, 2009 10:11 pm

اهلا بيك يا سيد سعد احمد عبادى
Admin
رئيس ومؤسس المنتدى
رئيس ومؤسس المنتدى
Admin

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1620
دعاء المنتدى : اللهم ارضينى بقدرك , اللهم استرنى فوق
الارض وتحت الارض ويوم العرض عليك

مُساهمةموضوع: رد: ببساطه..انا هنا جديد   ببساطه..انا هنا جديد Icon_minitimeالإثنين يونيو 29, 2009 10:57 pm

اهلا بيك ويشرفنا انك معانا وان شاء الله تكون ضمن فريق الاداره
https://svu1.7olm.org
Ernest Hemingway
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
Ernest Hemingway

ذكر
دعاء المنتدى : اللهم ارحم استاذي الفاضل و ابي الروحي و مثلي الأعلي دكتور حسن يونس... و اجعله في رحابك و ادخله فسيح جناتك و ارحمه برحمتك الواسعه يا الله....تبقي بقلبي و بمخيلتي و ذاكرتي يا استاذي الفاضل و اجمل من تتلمذت علي يديه....ابنك المخلص " سيد"

مُساهمةموضوع: رد: ببساطه..انا هنا جديد   ببساطه..انا هنا جديد Icon_minitimeالإثنين يونيو 29, 2009 11:28 pm

اولا يا جماعه اشكركم جداا علي ردودكم الجميله....وخصوصا رد زمالكويه عجبني

يا ست متفرقش كتير بس برضه لسه قنا بخير ..انا حبيت اقولكم اني انشاء الله هبقي نشيط معاكم في المنتدي و احاول بقدر الامكان اشهر لكم الموقع بين اصحابي و الناس اللي مش في الجامعه كمان......انا الحمد لله يعني بدون مقاطعه عملت 50 رد في اول يوم ليا في المنتدي ...و في اقل من شهر هتشوفوني حد كويس و بيعمل شغل كويس بينكم في المنتدي....وبلاش تكليف يا جماعه ...مش لازم تقولوا سيد سعد احمد عبادي....يعني يبقي لذيذ لو قولتو سيد او ساسي....كده اخف و احلي حتي ...ولا ايه؟؟
Ernest Hemingway
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
Ernest Hemingway

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ببساطه..انا هنا جديد   ببساطه..انا هنا جديد Icon_minitimeالإثنين يونيو 29, 2009 11:39 pm

هو ايه اعتراضك يا زملكاويه علي كلمه اظبط...علي فكره مبحبش حد يتريق علي كلامي..........علشان انا مش باحب الانتقاد
saryelgmal
لسه عضو جديد
لسه عضو جديد
saryelgmal

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 9

مُساهمةموضوع: رد: ببساطه..انا هنا جديد   ببساطه..انا هنا جديد Icon_minitimeالسبت يوليو 18, 2009 12:51 am

مافيش مجال للهروب من النقد
والا تختفي خالص......................

عالعموم اهلا ابيك
شيماء محمود
مشرفه كليه العلوم
مشرفه كليه العلوم
شيماء محمود

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 711
دعاء المنتدى : لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

مُساهمةموضوع: رد: ببساطه..انا هنا جديد   ببساطه..انا هنا جديد Icon_minitimeالسبت يوليو 18, 2009 1:07 am

اهلا بيك يا سى سيد واتمنى انى احنا نستفاد بمواضيعك الجميلة ومعلش لازم يكون فى نقد وياريت تستحملنا وباين عليك انى خلقك ضيق جدا واتمنى انك تتقبل رأيى
Ernest Hemingway
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
Ernest Hemingway

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ببساطه..انا هنا جديد   ببساطه..انا هنا جديد Icon_minitimeالسبت يوليو 18, 2009 2:10 am

متقبل رأيكم يا جماعه و انتم كلكم علي عيني و علي راسي والله ....علي فكره انا مش منافق ولا مجامل....انا كل الحكايه مطبق حاجه ف حياتي ......و هي ......عامل الناس بما تحب ان يعاملوك ....مش اكتر والله يعني تحترمني و نبقي اصحاب والله ما تعرف انا ابقي صديق كويس معاك ازاي و اشيلك علي راسي و اخليك تقول الانسان ده فعلا حد محترم..انما متحترمنيش و عاوزني احترمك صعب.........انا كده غلطان يا جماعه ...عامه بعيدا عن اي خلافات مع اي حد نتجت عن سوء فهم ...شكرا ليكم علي مروركم و ترحيبكم بيا .....شكرا ليكم...اتمني محدش يزعل مني ..بس
محمود محمد
عضو فعال
عضو فعال

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 57
دعاء المنتدى : اللهم ماسترنا فوق الارض وتحت الارض ويؤم العرض عليك يارب العالمين واغفر لي ولولدي ولجميع المسلمين

مُساهمةموضوع: رد: ببساطه..انا هنا جديد   ببساطه..انا هنا جديد Icon_minitimeالسبت يوليو 18, 2009 11:37 pm

نورتنا يا سعدجه يا عسل ونورت الدنيا كلها
Ernest Hemingway
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
Ernest Hemingway

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ببساطه..انا هنا جديد   ببساطه..انا هنا جديد Icon_minitimeالأحد يوليو 19, 2009 12:33 am

شكراً ليك يا محمود عليترحيبك وكلامك الجميل...ده نورك

ببساطه..انا هنا جديد
صفحة 1 من اصل 1