منتدى جامعه جنوب الوادى بقنا
جدول الفرقه الاولي انجلش R2

عزيزى الزائر انت الان موجود بمنتدى جامعه جنوب الوادى بقنا,

نرجو منك الاشتراك , لكى تستفيد بخدمات المنتدى.
ملوحظه:لو سمحت بعد الاشتراك اذهب الى اميلك لتفعيل عضويتك
حتى تسطيع الاستفاده الكامله.......
منتدى جامعه جنوب الوادى بقنا
جدول الفرقه الاولي انجلش R2

عزيزى الزائر انت الان موجود بمنتدى جامعه جنوب الوادى بقنا,

نرجو منك الاشتراك , لكى تستفيد بخدمات المنتدى.
ملوحظه:لو سمحت بعد الاشتراك اذهب الى اميلك لتفعيل عضويتك
حتى تسطيع الاستفاده الكامله.......
منتدى جامعه جنوب الوادى بقنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى جامعه جنوب الوادى بقنا


 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 جدول الفرقه الاولي انجلش

اذهب الى الأسفل 
+3
روءة
TE_STUDENT
noha ashraf
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
noha ashraf
عضو صاحب مكان
عضو صاحب مكان
noha ashraf


انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 23
العمر : 31
الموقع : في الدنيا
دعاء المنتدى : ربي لا اله الا انت اني كنت من الظالمين
تاريخ التسجيل : 21/02/2010
نقاط : 26384

جدول الفرقه الاولي انجلش Empty
مُساهمةموضوع: جدول الفرقه الاولي انجلش   جدول الفرقه الاولي انجلش Icon_minitimeالأحد فبراير 21, 2010 12:22 pm

السبت \ اقتصاد (نشات فهمي) من 9-11 \مباديء القانون (عبد الواحد الفار)من 1-3

الاحد\اقتصاديات الموارد البيئيه (جمال ابراهيم) من 3-5


الثلاثاء\ اداره عامه (حسني حماد)من 9-11 \محاسبه (2) (الراوي)من 1-3 \
دراسات محاسبيه(الراوي)من 5-7

ده انا رحت النهارده وجبته ليكم مخصوص شكرا ليكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
TE_STUDENT
عضو صاحب مكان
عضو صاحب مكان
TE_STUDENT


انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 27
العمر : 32
دعاء المنتدى : ربى لا أسألك رد القضاء ولكن أسألك اللطف فيه
تاريخ التسجيل : 08/12/2009
نقاط : 26741

جدول الفرقه الاولي انجلش Empty
مُساهمةموضوع: رد: جدول الفرقه الاولي انجلش   جدول الفرقه الاولي انجلش Icon_minitimeالأحد فبراير 21, 2010 1:27 pm

shokran leky anty ya 3asl merci 3ala mghodek w kol sana wanty tayba ,,,ALLAH WITH US lol! Smile
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
روءة
عضو برونزى
عضو برونزى
روءة


انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 160
العمر : 31
دعاء المنتدى : لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
تاريخ التسجيل : 15/02/2010
نقاط : 26609

جدول الفرقه الاولي انجلش Empty
مُساهمةموضوع: رد: جدول الفرقه الاولي انجلش   جدول الفرقه الاولي انجلش Icon_minitimeالإثنين فبراير 22, 2010 2:10 am

مرسي ليكي يا قمر
تعبناكي معانا بس الكلام ده بداية من يوم 27-2
ولا 6-3
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido_lorn
مشرف تجمع طلاب تجاره انجلش
mido_lorn


ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 248
العمر : 34
الموقع : lsa fi el home
دعاء المنتدى : rbna ykrm kol a3da2 elmontda dh
تاريخ التسجيل : 13/02/2010
نقاط : 27129

جدول الفرقه الاولي انجلش Empty
مُساهمةموضوع: رد: جدول الفرقه الاولي انجلش   جدول الفرقه الاولي انجلش Icon_minitimeالإثنين فبراير 22, 2010 5:20 am

شكرا ليكي اوي يا نهي معلش تعبناكي معانا
ولو علي اجره التاكسي المفروض تتقسم علي اللي في سنه اولي عشان هما اللي هبستفادو
نا مش هدفع انا في 3 هههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
braveheartxp
عضو فضى
عضو فضى
braveheartxp


ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 305
العمر : 36
الموقع : عالمى الخاص
دعاء المنتدى : اللهم:انى اعوذ بك من الهم والحزن والعجز والكسل والبخل والجبن وغلبة الدين وقهر الرجال.
تاريخ التسجيل : 10/07/2009
نقاط : 27954

جدول الفرقه الاولي انجلش Empty
مُساهمةموضوع: رد: جدول الفرقه الاولي انجلش   جدول الفرقه الاولي انجلش Icon_minitimeالإثنين فبراير 22, 2010 9:50 am

مشكورة يانهى على مجهودك الرائع

تسلم الايادى بجد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
noha ashraf
عضو صاحب مكان
عضو صاحب مكان
noha ashraf


انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 23
العمر : 31
الموقع : في الدنيا
دعاء المنتدى : ربي لا اله الا انت اني كنت من الظالمين
تاريخ التسجيل : 21/02/2010
نقاط : 26384

جدول الفرقه الاولي انجلش Empty
مُساهمةموضوع: رد: جدول الفرقه الاولي انجلش   جدول الفرقه الاولي انجلش Icon_minitimeالإثنين فبراير 22, 2010 1:10 pm

السلام عليكم
انا لما رحت شئون الطلاب وسالت استاذ حماده وقولتله امتي الداراسه هتبدا
قالي يوم السبت الجاي باذن الله الموافق 27 -2
وانا مستنيه الاجره علشان انا اتبهدلت
هههههههههههههههههههه
سلام Laughing Laughing Laughing
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
TE_STUDENT
عضو صاحب مكان
عضو صاحب مكان
TE_STUDENT


انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 27
العمر : 32
دعاء المنتدى : ربى لا أسألك رد القضاء ولكن أسألك اللطف فيه
تاريخ التسجيل : 08/12/2009
نقاط : 26741

جدول الفرقه الاولي انجلش Empty
مُساهمةموضوع: رد: جدول الفرقه الاولي انجلش   جدول الفرقه الاولي انجلش Icon_minitimeالإثنين فبراير 22, 2010 4:03 pm

Nice ya noha ma3lsh 5aleky karema gmiiiil msh hnnsaholek Smile term sa3eed 3alena isa lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
روءة
عضو برونزى
عضو برونزى
روءة


انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 160
العمر : 31
دعاء المنتدى : لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
تاريخ التسجيل : 15/02/2010
نقاط : 26609

جدول الفرقه الاولي انجلش Empty
مُساهمةموضوع: رد: جدول الفرقه الاولي انجلش   جدول الفرقه الاولي انجلش Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 12:55 am

مرسي يا نهى على مجهودك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido_lorn
مشرف تجمع طلاب تجاره انجلش
mido_lorn


ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 248
العمر : 34
الموقع : lsa fi el home
دعاء المنتدى : rbna ykrm kol a3da2 elmontda dh
تاريخ التسجيل : 13/02/2010
نقاط : 27129

جدول الفرقه الاولي انجلش Empty
مُساهمةموضوع: رد: جدول الفرقه الاولي انجلش   جدول الفرقه الاولي انجلش Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 3:05 am

خلي الاجره عليا انا المره دي يا نهي بس مليش دعوه بعد كده عشان نبقي علي نور هتقوليلي حماده هتقوليلي ميدو هقولك مليش دعوه
هههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido_lorn
مشرف تجمع طلاب تجاره انجلش
mido_lorn


ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 248
العمر : 34
الموقع : lsa fi el home
دعاء المنتدى : rbna ykrm kol a3da2 elmontda dh
تاريخ التسجيل : 13/02/2010
نقاط : 27129

جدول الفرقه الاولي انجلش Empty
مُساهمةموضوع: رد: جدول الفرقه الاولي انجلش   جدول الفرقه الاولي انجلش Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 3:07 am

انا عرفت بقي انت جبت الجدول منين يالي في بالي يلا يارب بالتوفيق كده وابقي روحي من الاسبوع الجاي بقي عشان تبتدي تنتظمي
هههههههههههههههههههههه
وخلي نهي تجيبلك النتيجه كمان عشان تدفعي الاجره علي الكل بالمره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rwshaaaa
عضو فعال
عضو فعال
rwshaaaa


انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 42
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 17/02/2010
نقاط : 26430

جدول الفرقه الاولي انجلش Empty
مُساهمةموضوع: رد: جدول الفرقه الاولي انجلش   جدول الفرقه الاولي انجلش Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 4:22 am

ربنا يكرمكم يانهى ان شاء الله ويبقى ترم كويس على الجميع يارب وشدوا حلكم فى اولى علشان تفوقوا ل2 كدا هتشوفوا كل حاجة حلوة ههههههههههههههه بس انتوا اخرجوا من اولى وبعدين تتعدل وبالنسبة للاجرة قسميها على دفعتكم بقى مش جبتلهم الجدول او خليها جميلة عليهم ويغششوكى فى الامتحان هههههههههه وبعدين ياميدو ياريت بلاش الالغاز كلنا عاوزين نعرف مين اللى فى بالك ههههههههههه علشان نشوف على مين الاجرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
noha ashraf
عضو صاحب مكان
عضو صاحب مكان
noha ashraf


انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 23
العمر : 31
الموقع : في الدنيا
دعاء المنتدى : ربي لا اله الا انت اني كنت من الظالمين
تاريخ التسجيل : 21/02/2010
نقاط : 26384

جدول الفرقه الاولي انجلش Empty
مُساهمةموضوع: رد: جدول الفرقه الاولي انجلش   جدول الفرقه الاولي انجلش Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 4:32 pm

خلاص يا جماعه ميدو هو اللي هيدفعلي الاجره المره دي
انا صرفت 5 جنيه تاكسي و10 جنيه في الكافتريا و10 جنيه عزمت صحبتي اللي كانت معايا
و5 جنيه علشان ارجع البيت يعني بسيطه احسبها وانا مستنيه
وكلام رجاله يا ميدو
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rwshaaaa
عضو فعال
عضو فعال
rwshaaaa


انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 42
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 17/02/2010
نقاط : 26430

جدول الفرقه الاولي انجلش Empty
مُساهمةموضوع: رد: جدول الفرقه الاولي انجلش   جدول الفرقه الاولي انجلش Icon_minitimeالأربعاء فبراير 24, 2010 2:51 am

هههههههههههههههه اشطة يانهى زودى كمان زودى احنا هندفع حاجة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
noha ashraf
عضو صاحب مكان
عضو صاحب مكان
noha ashraf


انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 23
العمر : 31
الموقع : في الدنيا
دعاء المنتدى : ربي لا اله الا انت اني كنت من الظالمين
تاريخ التسجيل : 21/02/2010
نقاط : 26384

جدول الفرقه الاولي انجلش Empty
مُساهمةموضوع: رد: جدول الفرقه الاولي انجلش   جدول الفرقه الاولي انجلش Icon_minitimeالأربعاء فبراير 24, 2010 3:43 pm

ههههههههههههههههههه
لو ملاحظين ميدو سكت خالص لما عرف المصاريف
ماشي يا ميدو
Cool Cool Very Happy Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido_lorn
مشرف تجمع طلاب تجاره انجلش
mido_lorn


ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 248
العمر : 34
الموقع : lsa fi el home
دعاء المنتدى : rbna ykrm kol a3da2 elmontda dh
تاريخ التسجيل : 13/02/2010
نقاط : 27129

جدول الفرقه الاولي انجلش Empty
مُساهمةموضوع: رد: جدول الفرقه الاولي انجلش   جدول الفرقه الاولي انجلش Icon_minitimeالأربعاء فبراير 24, 2010 8:44 pm

لا ميدو مايسكتش ابدا
اوك رغم اني انا في سنه 3 بس هدفع انا المره دي بس المره دي بس
وماليش دعوه بصحبتك دي
طيب استني لو هي حلوه انا موافق ادفعلها
هههههههههههههههههههههه
وخاللي اللي في بالي يقعد ساكت احسنله بلا زودي زودي
اه صح نسيت ابقي ضيفي علي الحساب واحد كولا كانز وساندوتشين شاورمه
دول انا هجيبهم للي في بالي عشان يبقي عيش وكانز وتعرفي اني مش بخيل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rwshaaaa
عضو فعال
عضو فعال
rwshaaaa


انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 42
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 17/02/2010
نقاط : 26430

جدول الفرقه الاولي انجلش Empty
مُساهمةموضوع: رد: جدول الفرقه الاولي انجلش   جدول الفرقه الاولي انجلش Icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 2:09 am

زوووووووووووووووووووووودى يانهى يلا بقى وصحبتها حلوة انا عارفاها يالا ادفع ياميدو ادفع كدا وكدا يانهى انا معرفهاش بس اكيد حلوة بعدين سندوتشات وحشة فى الجامعة ياميدو اعزم المنتتتتتتتتتتدى كله فى الجامعة على كانز يالا كفاية عليك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido_lorn
مشرف تجمع طلاب تجاره انجلش
mido_lorn


ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 248
العمر : 34
الموقع : lsa fi el home
دعاء المنتدى : rbna ykrm kol a3da2 elmontda dh
تاريخ التسجيل : 13/02/2010
نقاط : 27129

جدول الفرقه الاولي انجلش Empty
مُساهمةموضوع: رد: جدول الفرقه الاولي انجلش   جدول الفرقه الاولي انجلش Icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 2:20 am

لا انا مش هعزم المنتدي كله انا قولت هدفع اللي نهي وصاحبتها خدوه بس
اما انتي بقي فلو سندوتشات الجامعه وحشه فده اتهام خطير لأداره الجامعه
وانتي مش عارفه طبعا ده خطره ايه عليكي وعلي اللي بالي بالك
فأرجعي في كلامك بسرعه ووافقي علي سندوتشات الجامعه


وكرما مني انا مستعد يا ستي اعزمك بره الجامعه وفي الشيف مره واحده
بس هتاخدي ام علي بس اصل دي ارخص حاجه هناك
ماتطمعيش في اكتر من كده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rwshaaaa
عضو فعال
عضو فعال
rwshaaaa


انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 42
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 17/02/2010
نقاط : 26430

جدول الفرقه الاولي انجلش Empty
مُساهمةموضوع: رد: جدول الفرقه الاولي انجلش   جدول الفرقه الاولي انجلش Icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 2:27 am

ههههههههههههههههههههه ياساتر يارب لا مش بحب الشيف كمان ههههههههههههههههههههه وبعدين اوحش سندوتشااااااااات سندوتشات الجامعة وحاجة الجامعة واللى يعرف يعرف مش بخاف من حد عادى وهى كلية ....... خلينا ساكتين احسن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sandy38
نائبة المدير العام
نائبة المدير العام
sandy38


انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 12691
العمر : 33
دعاء المنتدى : قل لن يصيبنا الا ما كتبة الله لنا
تاريخ التسجيل : 24/10/2009
نقاط : 54503

جدول الفرقه الاولي انجلش Empty
مُساهمةموضوع: رد: جدول الفرقه الاولي انجلش   جدول الفرقه الاولي انجلش Icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 4:25 pm

بليز بلاش شات
والا حقفل الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
noha ashraf
عضو صاحب مكان
عضو صاحب مكان
noha ashraf


انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 23
العمر : 31
الموقع : في الدنيا
دعاء المنتدى : ربي لا اله الا انت اني كنت من الظالمين
تاريخ التسجيل : 21/02/2010
نقاط : 26384

جدول الفرقه الاولي انجلش Empty
مُساهمةموضوع: رد: جدول الفرقه الاولي انجلش   جدول الفرقه الاولي انجلش Icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 4:33 pm

Laughing Laughing Laughing Laughing
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido_lorn
مشرف تجمع طلاب تجاره انجلش
mido_lorn


ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 248
العمر : 34
الموقع : lsa fi el home
دعاء المنتدى : rbna ykrm kol a3da2 elmontda dh
تاريخ التسجيل : 13/02/2010
نقاط : 27129

جدول الفرقه الاولي انجلش Empty
مُساهمةموضوع: رد: جدول الفرقه الاولي انجلش   جدول الفرقه الاولي انجلش Icon_minitimeالجمعة فبراير 26, 2010 1:03 am

اه طبعا انتي لازم تقولي كده امال مين غيرك يقدر يتكلم يعني
علي رأي المثل اللي ليه ضهر مايتخدش منه سندوتشه
ههههههههههههههههههههههه
وانا برضو مصمم علي الجامعه او ام علي في الشيف

وخلاص ضيفو كمان سندوتشين لساندي عشان شكلها زعلت
خلاص ماتزعليش يا ساندي احنا خلاص عملنا حسابك في العزومه اهو
صبرني يارب

كفايه كده عشان انا كده دفعت كتير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
جدول الفرقه الاولي انجلش
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» امتحانات الفرقه الاولي
» جدول تانيه انجلش
» تعاااااااااااااالوا بسرعة جدول الفرقة الثانية شعبة انجلش اترم التااااانى
» دة جدول 3 انجلش الترم الثانى علشان ميدو لورن غالى عليا
» جدول محاضرات الفرقه الرابعه

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى جامعه جنوب الوادى بقنا :: الكليات الادبيه بجامعه جنوب الوادى :: كليه التجاره :: تجمع طلاب تجاره انجلش هنا-
انتقل الى: