منتدى جامعه جنوب الوادى بقنا
هام .....طلب من حضراتكم R2

عزيزى الزائر انت الان موجود بمنتدى جامعه جنوب الوادى بقنا,

نرجو منك الاشتراك , لكى تستفيد بخدمات المنتدى.
ملوحظه:لو سمحت بعد الاشتراك اذهب الى اميلك لتفعيل عضويتك
حتى تسطيع الاستفاده الكامله.......
هام .....طلب من حضراتكم R2

عزيزى الزائر انت الان موجود بمنتدى جامعه جنوب الوادى بقنا,

نرجو منك الاشتراك , لكى تستفيد بخدمات المنتدى.
ملوحظه:لو سمحت بعد الاشتراك اذهب الى اميلك لتفعيل عضويتك
حتى تسطيع الاستفاده الكامله.......
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

هام .....طلب من حضراتكم

كاتب الموضوعرسالة
قناوي أصيل
لسه عضو جديد
لسه عضو جديد
قناوي أصيل

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1

هام .....طلب من حضراتكم Empty
مُساهمةموضوع: هام .....طلب من حضراتكم   هام .....طلب من حضراتكم Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 03, 2012 6:04 am

بسم الله الرحمن الرحيم

بعد إذن حضراتكم أنا طالب مقيد بالدراسات العليا ماجستير بكلية الآداب , قسم الدراسات الإسلامية , وإن شاء الله رب العالمين هاسجل موضوع الرسالةفي الفترة القليلة القادمة
المشكلة إن قسم الدراسات العليا يشترط الحصول على امتحان الEPT للغة الإنجليزية , ودورة في اللغة العربية , كشرط أساسي لنيل درجة الماجستير , طبعا مش مشترطين الحصول عليها في فترة معينة , بس المهم تحصل عليهم لنيل شهادة الماجستير في أي وقت بداية من قيد الطالب في الدراسات العليا , وحتى مناقشة الرسالة
المشكلة إني مقيم بالقاهرة , وأسرتي مقيمة بالسعودية , وأنا ما اقدرش ابتعد عن القاهرة لفترات طويلة لأنه أغلب أملاكنا فيها , وأنا الوحيد اللي ماسكها , وحتى لما باسافر داخل أو خارج مصر مش باطول علشان الموضوع دة ..........
يا ريت لو حد من حضراتكم بيتواجد في الكلية باستمرار يتكرم ياخد ايميلي علشان يتواصل معي , علشان بس يسأل لي في مركز اللغات عن مواعيد امتحان اللغة الإنجليزية ودورة اللغة العربية , مش عاوز بس إلا إني أعرف المواعيد قبلها بوقت كاف شوية , بأسبوع مثلا , علشان ألحق أحجز من القاهرة قبلها بفترة كافية
مركز اللغات للأسف لما كنت في قنا آخر مرة طلبت منهم رقم تليفون أتواصل معاهم فقالوا لي ما فيش إلا إيميل المركز ......ولما جربت أتواصل معاهم من خلال الإيميل من القاهرة من هنا اكتشفت للأسف إنهم مش بيردوا علطول , أحيانا بيوصل الرد بعدها بيوم أو يومين , وأحيانا يطول لأيام كثيرة , يعني ممكن أبعت أستفسر عن ميعاد امتحان اللغة الإنجليزية أو دورة اللغة العربية , ويجيني الرد متأخر قوي وتروح عليا الدورة أو الامتحان لا قدر الله ......
أتمنى أحد الشباب الكرام أو الأخوات الكريمات من المتواجدين دائما بالكلية يشرفني وياخد إيميلي , علشان بس أطلب منه كل فترة والتانية وهو في الكلية يسأل لي في مركز اللغات عن مواعيد دورة اللغة العربية , وامتحان اللغة الإنجليزية , مش أكتر من كدة
أنا طبعا بيتهيألي إن قوانين المنتدى ما تسمحش أحط الإيميل على العام , فأظن إن التواصل عن طريق الرسائل الخاصة هيكون أنسب بكتير

تحياتي وتقديري لكم جميعا .......

هام .....طلب من حضراتكم
صفحة 1 من اصل 1